2003 The Waltz Ken

Predstavujem môj ďalší prírastok.:) V poslednej dobe som nemal veľa času na bábiky, tak sa mi premnožili nepredstavené prírastky. Ešte mám v zálohe 1 kus.



Viete, že veľmi túžim po Tango Kenovi, ako aj Aragornovi a tvár Tango Ken je moja najobľúbenejšia mužská tvár od Mattela. Preto občas hľadám aj iných predstaviteľov a takto som natrafil aj na Waltz Kena. Pôvodne pochádza zo setu s Barbie a ich pôvodná cena, keď vyšli bola 150 dolárov. Pôvodne boli určení len pre FAO Schwartz, tak ako set Tango, avšak po ich bankrote, Mattel tento set ponúkol cez viaceré siete. A rokmi sa dokonca cena nerozbaleného setu znížila a už nemá hodnotu pôvodných 150 dolárov,


Barbie netúžim mať. :) Set ste mohli vidieť u Blanky. http://blanule78.blog.cz/1309/the-waltz-barbie-and-ken-giftset

Ken sa predával holý, predajkyňa mala 2 kusy, ale nemala uvedené poštovné do SR, tak som jej napísal, aké bude. Kým mi odpovedala, jeden bol už preč. Stál bez poštovného 24 dolárov. Na rozdiel od Lauren prišiel dosť rýchlo. Obliekol som mu oblečenie z domácich zásob, ktoré mu je krátke - rukávy a nohavice. Preto väčšina fotiek sú detaily jeho tváre.

Viem, že tento Ken nie je veľmi obľúbený a vzbudzuje u ľudí rôzne pocity - že vyzerá ako gay (to však nie je zlá vec), sobášny podvodník. donchuán atď. Má krásne modré oči a zaujímavé fúzy. Účes mu drží sám od seba, žiadna helma. Vadí mi len ten jeho bledohnedý melír. :) Telo má ten starší kĺbový typ, ktoré mám rád, jedine mi vadí uchytenie hlavy, že nemá taký ten kĺb ako Barbie na hýbanie hlavou.





















Keď Ken docestoval, akurát u mňa bývala Nikina Socha slobody, jej článok o nej si môžete prečítať tu: http://nikusikba.blog.cz/1507/statue-of-liberty-barbie-2010-libby-lubka-luann#komentare
Tak som sa rozhodol nafotiť malý príbeh, na nič nenadväzuje a ani nebude pokračovať, takže sa nemusíte báť, že ste niečo zmeškali. Ken mi pripadá ako typický Francúz a vlastne Sochu slobody Američanom darovali Francúzi, čiže aj tu máme malú symboliku. Tak som Kena zatiaľ nazval Pierre. A Barbie mi pripomína takú typickú južanskú krásku z USA, i keď Socha slobody nestojí v južnej časti USA.:) Meno som jej dal LuAnn. Francúzske slová som nepísal správne, skôr podľa výslovnosti, aby sa to čítalo ľahšie.

Pierre: Ste, magmazel, taká manefik.
LuAnn: Prepáčte, ja som tu len na chvíľu. Nechcem si s nikým začínať.
Pierre: Nezmeníte svoj názor?


LuAnn: Krásne voniate.
Pierre: To je Dior Homme.


LuAnn: Neviem, ako to robíte, ale neviem vám odolať.
Pierre: Vaše pery sú hebké ako čerstvá brioška. Vaše vlasy sú ako slnko v San Tropé. Vaše oči sú modré ako voda v Séne.

LuAnn: To je také krásne.
Pierre: Váš odchod mi prebodáva srdce. Čo sa dá vyjadriť jedine básňou.
LuAnn: Vy ste ešte aj básnik?
Pierre: Iba, keď stretnem ženu svojich snov.
LuAnn: Čiže som jediná?
Pierre: Hm, ste rozhodne nezabudnuteľná.


LuAnn: Ale som jediná žena vašich snov, jediná, pri ktorej chcete skladať básne?
Pierre: Rozhodne ma láka o vás napísať moju dvestú báseň.
LuAnn: A o čom bolo tých predchádzajúcich 199 básní.
Pierre: O výnimočných ženách, každá o inej.
LuAnn: Vy zvodca, jeden! A ja, že som jediná. Ešteže, odchádzam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí