1998 Symphony in Chiffon AA

Tak toto bol môj prvý nákup v roku 2015, avšak keďže je z ebaya, tak prišla neskôr ako Edward s Bellou, ktorí sú priamo z obchodu.:) Býva u mňa už dva mesiace. Nejako v poslednej dobe nestíham predstavovať bábiky, ešte mám 2 resty.:)




Táto Barbie pre mňa stelesňuje zlatú éru zberateľských Barbie a pravých vitrinoviek. Preto ju zatiaľ neplánujem rozbaliť.:)

Túto Barbie Mattel predával za neuveriteľných 135 dolárov. Avšak niektorí díleri automaticky jej cenu dali na 69 dolárov. Ja som ju bez poštovného kúpil za 25 dolárov. Pochádza z kolekcie, kam patria ešte 2 (3) bábik - Portrait in Taffeta, Serenade in Satin a jej biela verzia.




Beloška je krásna červenovlasá Mackie, avšak v tomto prípade černoška u mňa víťazí na celej čiare - má vzácnu tvár Shani 1990, je tmavá a proste farby oblečenia jej sadli super.:) Táto bábika vo mne vyvoláva vždy pozitívnu náladu. Shani tvár je dokonalá tvár na zobrazenie krásnej černošky s úsmevom - má černošské črty a celkovo je veľmi sympatická, je veľká škoda, že Mattel túto tvár využil celkovo je 16-krát, z toho 5-krát na zberateľskú bábiku. A ešte väčšou škodou je, že Mattel akokeby na ňu úplne zabudol, že existuje. :( Konkrétne bábika má prekrásnu maľbu, ktorá nie je úplne zastaraná, má nádych súčasnosti.:)

Krabica je nepriehľadná, ako to býva pri IT bábikách a Silkstonkach. Je aj vyššia ako bežná Barbie krabica. Po odklopení krytu som objavil originálnu skicu Roberta Besta, veľmi sa mi na nej páči to, že už na skici vidno otvorené ústa bábiky, potom je tam leták, certifikát a dokonca aj karta s otázkami (asi Mattel robil vtedy prieskum). Potom je baliaci papier a až potom vidno bábiku. Nohy má ako zaliate do betónu, ale hlava nie je prichytená o krabicu.:)

Šaty sa skladajú z topu, ktorý je na zapínanie patentkami, je krásne vyšívaný. Sukňa je samostatná vrchná časť z oranžového saténu, spodnička je taká oranžová priesvitná látka so zlatým obšívaním, avšak tá sa mi nepáči, pripomína mi šaty čínskych napodobenín. A potom má bábika ešte nádherný plášť.

Účes je taký komplikovaný a silne natužený s čelenkou. Šperky nepôsobia tak lacno ako u súčasných Barbie. Telo je Shani 1991.










































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí