2014 Look Red Carpet Barbie - Yellow Gown

Tak a plním si môj rest z minulého roka. Môj posledný prírastok roku 2014.:)




Od prvej chvíle, čo som počul o druhej vlne Look z červeného koberca a že tam je červenovláska v šatách limetkovej farby alebo žltej či zelenej dokonca farby škrupiny vajca (áno farba sa líšila blog od blogu) s tvárou Louboutin, zbystril som. Je pravda, že Lou nepatrí medzi moje obľúbené tváre, ale tým, že nie je častá, je vždy vítaná. Keďže som mal len jednu bábiku s touto tvárou, druhej som sa nebránil.

Naivne som dúfal, že druhá vlna Look príde aj k nám, ale nestalo sa tak, našťastie dobrá víla Nikuška mi pomohla s jej kúpou, za čo jej veľmi ďakujem, plus 50 % jej ceny zaplatila ona, čiže takto mi ju dala vlastne ako vianočný darček.:) Bábika je naživo krásna, je veľmi zaujímavá netuctová. Vlasy má hebké bez lepidla, má krásnu maľbu a šaty sú naživo veľmi pekné, som rád, že nie sú úplne žlté, ale sú aj zelené. Bábika vyzerá ako herečka zo starej éry Hollywoodu, miestami aj ako Bree zo Zúfalých manželiek.

Fotiek nebude až tak veľa, pretože aj Niki o nej chystá článok a aj ja ešte 1. :) A tiež si môžete pozrieť fotky u Terky

























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí