2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn–Part 2 Bella & Edward Giftset

Vďaka echu od Mary mám tieto 2 kúsky. :)




Mary písala pred Vianocami, že v Dráčiku je invázia zberateľských bábik z roku 2013. Tak som sa tam vybral, ale ani v jednom z našich Dráčikov nič nebolo. Ale minulý týždeň som tam zas zašiel. A zbadal som na najvrchnejšej poličke Barbie Filipíny 2013 a za ňou ďalšiu, ďalej som už nedočiahol. Potom uhlopriečne napravo o poličku nižšie som zas zbadal Kanadu 2013 a za ňou ďalšiu a za tou 2 kusy Look Red Carpet Mackie v ružových šatách. Už som bol na odchode, keď mi padol pohľad k mojim nohám a tam na najspodnejšej poličke tento set v jednom kuse, za ním boli 3 kusy Narodeninovej 2013. A zobral som ich. :)

Včera som bol v Dráčiku aj v Banskej Bystrici a tam mali dokonca 2 kusy tohto setu, ale boli medzi Bratz, niemedzi inými Barbie. :(

Takže toto sú moje 2 prírastky roku 2015 a tretí je na ceste z USA.:) Pôvodne som tento set ani nechcel, ale za 33, 99 eur (s kartou len 31,60 eur) sa mu nedalo odolať, keďže tvár Edward ešte nemám vo svojej zbierke (naživo je to teda fakt rozdiel oproti tvári Harley) a oblečenie majú obaja fajn. Takže, takto sa mi prepašovala do zbierky aj ďalšia Mackie. :D

Edward má kabát na zapínanie dvomi patentkami vpredu a rifle. Čiže je to riadny exhibicionista. :D Bella má hnedý overal a koženú bundu na zapínanie jednou patentkou vpredu. Čiže po odhodení bundy nevybalí hneď na Vás svoje prednosti. :D

Obaja majú najsvetlejší odtieň pleti Peace (nemajú trblietky). Ed má pomerne mäkkú hlavu, strih vlasov je celkom fajn, telo je mužské model muse. Bella má hrozne tvrdú hlavu, lepidlo sa na vlasoch neprejavuje, tie sú krásne. Telo je belly button s kĺbovými nohami (to mi úplne vypadlo a pri vybalovaní ma to prekvapilo).

Keďže mám aj úplne prvú Bellu, tak som si dievčatá porovnal. Vlasy má krajšie táto upírska Bella, maľbu tváre má krajšiu ľudská Bella. Telo je také isté, len iný odtieň. Oblečenie je asi tak na rovnakej úrovni. Ľudská Bella má bundu s funkčným zipsom a skvelé rifle (ktoré však na fotke nemá :D), ale pod bundou nič. Upírska Bella má tento problém vyriešený.:)

Nižšie uvidíte aj moju celú Twilight kolekciu. Táto filmová séria mi vôbec nie je blízka, ale zhodou okolností ma z nej nazbieralo až 6 bábik. :)






























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí