Čo priniesol rok 2014

Sumarizácia toho, čo tento rok pribudlo do mojej zbierky.:) Tento rok mi pribudlo veľa pánov.:) Dokonca 2 výrobky od IT, jeden od Hasbra a dvaja Wičáci.:) Pribudli najmä bábiky staršieho dáta, novinky 2014 sú slabo zastúpené. :) Ešte som kúpil 2 encyklopédie od Augustyniaka, ale jedna ešte ani nevyrazila z USA a druhá ešte ku mne nedorazila, snáď prídu.



Honey Ryder
Toto bol môj dlhoročný sen, mám ju vďaka vlastnej iniciatíve, jednoducho som sa spýtal, či ju niekto nepredáva a známa ju predávala a lacnejšie ako bola na ebayi. Bola zakúpená ako tretia, ale prišla ako prvá tento rok. :D Je to moja druhá Daria.:)


Jack Sparrow
Môj ďalší sen, jednoducho som sa spučil a kúpil som ho hoci za strašne veľa peňazí. Kúpený štvrtý, prišiel druhý.:) Stále sa nemôžem naňho vynadívať.:)




Maroko
Bola môj prvý nákup, ale prišla až tretia.:) Je ešte taký dodatok k roku 2013, keď som si kúpil aj Peruánku a Indiánku z tejto kolekcie.:) Veľmi sa z nej teším, je to moja tretia Christie 1987



Sun Jewel Shani
Kúpená ako druhá, ale prišla s Marokom. Je to moja druhá držiteľka tváre Shani a som z nej nadšený.:) Táto tvár m iveľmi chýba u súčasných bábik. :(




Jude Deveraux: The Raider Ken
Vďaka Katke sa ku mne dostal aj tento dlhovlasý Ken, ktorého partnerku mám už dosť dlho.:) Už som si zvykol aj na jeho telo.:) Ďakujem, Katke, že m idala naňho echo.:)


Holiday AA 2013
Keďže som zberateľ černošiek, potreboval som aj tvár Pazette do zbierky a táto bábika bola jedinou dostupnou možnosťou, napriek tomu, že ešte stále som z nej rozčarovaný, zvykám si.:)


Divergent Tris
Blond Kayly sú málo častá kombinácia, ktorej nemôžem odolať, preto som chcel Tris, len škoda, že nemá rovnaké oči. :(

On Location: Monte Carlo
Katka triedila a MC bola vždy môj sen, tak sa jej Karin presunula ku mne.:)

Look Red Carpet - Gold Dress
Môj nákup v kamennom obchodem jednoducho ma naživo nadchla, tak som ju musel zobrať.:) V súčasnej mizérii zberateľských Barbie, ona je tou, čo si ten prívlastok právom zaslúži.

Barbie Basics 1.0 model 11
Katka zas triedila, takže táto bábika u mňa našla azyl. Vždy sa mi páčila, ale nikdy nedošlo k jej kúpe.:)



Fashionistas Ryan
Tohto Ryana som v obchode premeškal, ale keď som videl, že Mattel sa vrátil ku gumeným vlasom u Kenov, rozhodol som sa si ho zadovážiť, našťastie 1 slovenský internetový obchod ho ešte mal.:)

Harley Davidson Ken
Roky som ho obzeral a konečne som si ho kúpil, vďaka nemu som získal novú tvár.:)

Fashionistas Sporty
Mary som ho dlho závidel, pretože je úžasný. :D Túto tvár mám veľmi rád a vlasy má tiež super.:) Vďaka Katke, ktorá ho zakúpila na českom mimibazáre sa ubytoval aj u mňa. :)

Look Red Carpet Blue Jumpsuit
Tvár Aphrodite nemám veľmi rád a ofiny obzvlášť, ale naživo ma v Dráčiku zaujala.:)

Take It Easy Cruz
Nikdy sa mi nestalo, žeby som uvidel nejakú IT bábiku na promofotke a hneď by som vedel, že toto chcem. Naozaj ma tento zelenooký Cruz chytil a naživo nesklamal.:) A porazil Jacka Sparrowa v sume, čo som dal za bábiku. :D

Color Infusion: Nyasha Lauder
A ani som sa nenazdal a mal som ďalší IT prírastok, jednoducho sa nedalo odolať, keď ju Jitka predávala a urobila mi aj skvelú cenu.:) Nyasha má krásne črty tváre a prekrásne vlasy.:)


Halloween Party Ken
Vďaka výmene zo Švédska sa ku mne dostal aj tento výnimočný playline vlasatý Ken. Napriek tomu, že do tváre je to klasický Ken 90.rokov, vďaka vlasom a náušnici je jedinečný.:)


40th Anniversary Ken
Tento Ken mi vždy pripadal byť divný, ale na ebayi ma zaujal a kúpil som ho, neľutujem a tak ku Harleyovi pribudol aj druhý zástupca rovnakej tváre.:) A hodil sa mi aj do príbehu..)

Summer Looks Paul
Paul bol bonus zo Švédska s Halloween Kenom. Vlasy má užasné, len to jeho telo je dosť zvláštne.:)


Generation Girl Mari
Roky som ju obzeral a konečne je u mňa. Škoda, že Mattel využil túto tvár len dvakrát. :(

Mistress of Ceremonies
Výnimočná bábika s prekrásnou maľbou, ktorá mi pred pár rokmi neprišla, teraz však vďaka Alice sa u mňa konečne ubytovala. :)

Mod Hair Ken
Barbie akceptovateľné pre mňa začínajú od 1977, ale Kenovia začínajú už v 1973, túto tvár zbožňujem a som rád, že mám prvého Kena v histórii, ktorí mal našité vlasy.:) Je úžasný.:)


Rapunzel Wedding Prince Stefan
Alice zas triedila a chňapol som po tomto Kenovi.:) Je super.


Winx Matt
Môj úlet dvaja chlapci z Winx. Jednoducho ma zaujali. :)

Winx Caleb

Pet Fun Janessa
Milá Janessa prispela k pestrosti mojich prírastkov tento rok.:)


Amusent Park Skipper
Moderné Skipper sa mi páčia a konečne vďaka návšteve Tesca som jednu z nich pridal aj do svojej zbierky.:)


Barbie Look Red Carpet Yellow Gown
Vďaka Nikuške sa u mňa zabývala aj táto krásavica. Je môj vianočný darček. Čoskoro bude mať aj svoj článok.:)



Takže to bol prehľad mojich prírastkov za rok 2014. Myslel som, že ešte 2 pribudnú, ale nevyšlo to.:)

Želám Vám všetkým návštevníkom príjemne, pokojné a šťastné Vianoce plné dobrých filmov, jedla a spoločnosti. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí