2013 Amusement Park Skipper

Tak a tu máme môj najnovší prírastok. :)




Skipper je moja najobľúbenejšia sestra Barbie. Je zaujímavé, že je ako jediná tmavovlasá a nemá usmievavú tvár, teda v posledných rokoch. Už dlhšie som chcel nejakú kúpiť, ale tie, čo sa mi páčili najviac, tak boli v štvorbalení, v balení s nábytkom alebo v balení s hrôzostrašnou Chelseou. :D Ja za to nemôžem, Chelseu nemám rád, jej tvár je divná. :( Ale už, keď by som ju mal doma, tak by som ju nevedel, poslať preč. A zas kúpiť holú Skipper na ebayi, som nechcel, lebo by som jej nemal, čo obliecť.

Už som mal vyhliadnutú Skipper, ktorá je sama v balení a je prekrásna, ale zas ju k nám nedoviezli. :( Pred asi tromi týždňami sme boli navštíviť starkú a cestou sme sa zastavili v Tescu u nej v meste a tam bola 50 % akcia na túto Skipper a aj Stacie. Skvelá cena a balenie samostatne urobili svoje a Skipper som kúpil.:)

Táto Skipper patrí k tým najjemnejším, nemá také výrazné líčenie. A je asi jednou z troch SKipper s rovnou ofinou na čelo. Ostatné sú väčšino us ofinou nabok alebo bez nej. Síce takéto ofiny nemám rád, ale na nej ma neruší. Ináč má vlasy poriadne dlhé vlasy. V Tescu mali dva kusy tejto Skipper, vybral som si tú s jemnejším melírom.:) Ale ešte sa chystám na ďalšiu Skipper bezofinovú a výraznejšie nalíčenú.:) Takže, rozhodne pri tejto neskončím.:) Výhodou je, že táto Skipper má klasické gumené nohy so skrytým kĺbom v kolene, takže žiadne duté a tvrdé nohy.:)

Príslušenstvo tvorí zábavná gumená helma s ušami, je super na pritlačenie vlasov k hlave. :D A v rukách má cukrovú vatu.:)

















































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí