XXXX Witch Special Couple Matt

Takže, včera ste spoznali Caleba a dnes Vám ukážem Matta. Obaja pochádzajú z kolekcie W.I.T.C.H podľa známych komiksov a televízneho seriálu. Oboch vyrobila hračkárska spoločnosť Giochi Preziosi.




S Witch som sa stretol okolo roku 2002, keďže som si kupoval Barbie časopis, vždy vedľa neho bol aj Witch. Potom si pamätám, že na nejakej detskej stanici s českým dabingom (si Jetix) býval aj seriál, ktorý som však nesledoval. Neskôr ho vysielala aj slovenská televízia Markíza, ale to som videl maximálne 1 diel, len kvôli vypočutiu si slovenských hlasov, WITCH mi nestál za ranné vstávanie v sobotu. :D :D Takisto ako Winx, niekedy si tieto 2 seriály aj pletiem, ale viem, že oba vysielala Markíza, dokonca niektoré postavy mali aj tie isté hlasy. Vždy si však poviem, kde je viac vlasatých dievčat a menej vlasatých chlapcov, to je Winx a kde je viac krátkovlasých dievčat a viac vlasatých chlapcov, to je Witch.:)

Na internete som našiel po česky takýto popis Matta: "Matt Olsen žije se svým dědou, který vlastní zverimex a ve kterém občas pomáhá společně s Will Vandomovou, se kterou chodí. Má hnědé rozcuchané vlasy, hnědé oči a bradku, o kterou se pečlivě stará, protože chce vypadat starší než je. Není zrovna moc pilný student a jeho známky také za moc nestojí.

Většinou nosí některý ze svých klobouků. Jeho cíl je stát se slavným umělcem(v oboru hudby). Hraje na kytaru v docela populární kapele jménem Blue Cobalt, pro kterou skládá i písničky(složil jednu i pro Will)."

Takto vyzerá Matt v komikse:



A takto v seriáli, nemá bradu a má fialové vlasy a modré oči.


A takto vyzerá Matt v balení aj s Will, a tiež tam vidíte set Caleba s Corneliou z rovnakej kolekcie.:)


Sám som si o sebe pomyslel, že mi preskočilo, keď ma zaujali "wičáci", ale Alice ponúkala jedného za 50 kč a potom im dokonca našla aj oblečenie a stále 1 kus bol za 60 Kč, tak som ich musel zobrať a som spokojný, vyzerajú síce obaja detsky a Matt s tou bradou aj komicky, ale beriem to ako môj úlet, ako keď zberatelia IT a Barbie si zrazu kúpia MH. :D

Chalani majú telá z materiálu ako mattelky, nohy majú so skrytým kĺbom ako mattelky z nášho detstva. Halvičky sú síce veľké, ale prežijem to.:) Celkovo som spokojný, tie ich výrazy sú super. :D Akurát, že si nie som istý, či Matta dám do príbehov. :D A páči sa mi, že ich mám bez ich partneriek.:)
















Nabudúce Caleb.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí