3.15 Trúba

Pokračujeme. Tak a v tomto článku sa objaví 1 z prírastkov, ktorý sa bude asi páčiť Šárke. :) Upozornenie: Tento príbeh nie je myslený ako útok na chudobných ľudí a ani nechce podporovať zastrašovanie detí.



Caleb: Larva, larva! Čo to stváraš? A ešte aj čelenka Ti spadla.
Laura: Sklapni, kaleráb!
Caleb: Krava!
Laura: Debil.


Caleb: To ti uštrikovala babička?
Laura: Nie, to sú značkové šaty od United Colors of Hanneton. Ja nenosím veci zo sekáča ako ty.
Caleb: To nie sú zo sekáča, to sú po mojich starších bratoch, ty ťava.
Laura: Och, staré veci!


Prichádza Ash.
Ash: Ahoj, Laura. Čo to tu počujem, zas nadávaš?
Laura: Áno, tento debil si na mňa dovoluje. Zbi ho!
Ash: Nkoho tu nebudem biť. Všetko sa dá vybaviť slovne.


Caleb: Čo je to za klauna?
Laura: To je môj ujo a ovláda karate, zbije ťa!
Ash: To nie, nikoho tu nebudem biť. Poďme domov.


Caleb: Larva, zajtra sa uvidíme. Haha!
Laura: Bohužiaľ áno, bítlsák.
Caleb: A čau, Snehulienka!



Laura: Tebe, to nevadí, že sa Ti posmieva?
Ash: Nie, je to len nevzdelané dieťa. My dvaja sme inteligentní ľudia, budeme ho ignorovať.


Na druhý deň, prichádza po Lauru Harry.

Harry: Tamto je ten zlý kaleráb?
Laura: Áno, zbi ho.
Caleb: Dnes po teba prišlo bábätko?
Harry: Počul som, že si skvelý futbalista.
Caleb: Áno, to som!
Harry: Ale nejako krívaš....
Caleb: No, a, pred týždňom som spadol, ale nič to nie je.
Harry: Som doktor a musím ti povedať, že už teraz vidím, že je to vážne, asi už nikdy nebudeš môcť hrať futbal. Neviem, či nebude nutná amputácia nohy.
Caleb: Čože? (plače)


Laura: Je to príjemne ako vidieť revať ako dievča, ale aj tak si mohol mohol zbiť, keď mi robí zle.
Harry: Neboj sa, teraz si bude myslieť, že už nie je taký frajer, tak už si na teba netrúfne.
Laura: Si super, Harry!
Harry: Túto vetu vždy rád počujem. Hihi.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí