2006 Rapunzel´s Wedding Prince Stefan

No, ak si pamätáte, ak som Vám spomínal, že čakám 4 prírastky. 1 samostatne a 3 spolu. Laura (Janessa) v príbehu bola tým samostatným, ale pred ňou prišiel trojbalíček, v ktorom bol tento krásavec a ďalšie 2 prírastky, ktoré sa budú páčiť asi Šárke. :)




Zberateľka Alice po výpredaji zo svojej zbierky (mám od nej Mistress of Ceremonies) usporiadala na facebooku výpredaj zo zbierky svojej dcéry Agátky. Asi mi preskočilo a zaujali ma u nej 2 kúsky, ktoré sú úplne mimo môj zvyčajný vkus, ale keďže ich cena dokopy bola nižšia ako samotné poštovné z ČR do SR, vybral som si aj tohto Kena. :)

Je to princ Stefan - ženích Rapunzel. Pôvodná podoba.

http://www.manbehindthedoll.com/barbie_rapunzelprincestefan.htm

Tento Ken sa mi vždy páčil, pretože má zelené oči a pravé vlasy a k tomu je to vzácna tvár, ktorú zdieľa len s Derekom z 12 tancujúcich princezien. Tvár je datovaná 2005 (niekde nesprávne uvedené 2003), je to taký mix tváre Blaine / Tango Ken s tvárou 2005 Ken (ako majú napríklad môj Harry alebo Tim z príbehov). Hlavičku má teda riadne veľkú. :D Heňa na fb poznamenala, že vyzerá ako syn Blainea a niečo na tom bude, vyzerá dosť mlado. Telo má 1968 so zahnutými rukami.

Tento Pišta (na Slovensku domáce meno pre Štefanov) bol podľa Alice úplne prvým Kenom v ich domácnosti. Je síce trošku hraný, ale je to stále fešák. Takto dorazil, mal na tvári 2 šmuhy a bol strapatý (iba tričko som dodal ja).





A takto vyzerá po kúpeli a umytí vlasov. Musím sa priznať, že som ho aj trošku ostrihal, ale len isté nerovnosti v dĺžkach, ale nemal som ďaleko od straty sebakontroly, pretože keď začnete strihať, už sa to ťažko zastavuje. :D :D Takže, to mohlo dopadnúť aj inak. :D Má nohavice v ktorých prišiel a známe tričko od Irči. :) Bohužial Mattel nezladil dobre farbu jeho hlavy s farbou tela, takže hlavu má bledšiu ako telo. :(























Tak nabudúce 1 zo zvyšných dvoch prírastkov z balíčka, ale najprv bude v príbehu, dúfam, že sa mi ho podarí nafotiť.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí