3.12 Ach ta máma

Katka ma prekvapila tým, že napísala príbeh - rozhovor jej Ishy s mojou Karin. Na rozdiel od minula, som vznik neinicioval ja, ale Katka vytvorila príbeh a ja som tam dodal isté veci.:) Tak príjemne čítanie, príbeh nadväzuje na môj posledný a Katkine posledné 3 príbehy.:)



Isha: Ahoj Karin, řekni, jak se máš ?
Karin: A celkom to ujde. Robím si svoju prácu a užívam si život. Ale mojej susede dnes úplne preskočilo, zmyslela si, že prvý chlap, ktorý jej zazvoní pri dverách, bude otcom jej detí.


Isha: Co?
Karin: Mama jej hovorí, že je už stará a má mať deti. A veštica jej vyveštila, že stretne chlapa, aj ho opísala a taký jej zazvonil pri dverách, že je z bytového úradu. A ona ho teraz chce získať, možno aj úplne na silu.


Isha: Zvláštní, není jediná, kdo má problémy s matkou.
Karin: Čo sa deje?


Isha: Přijela máma a jen co přijela je vše vzhůru nohama. Copak se zbláznila ? Abych prodala restauraci ? Proč to po mě chce ? Neprodám to tady. Buduju to tu od začátku. A vdávat se ? Ani náhodou, ne teď. A už vůbec ne za někoho, koho mi najde.
Karin: Ako to, že sa vrátila, tvrdila si, že sa už nevráti?


Isha: Já nevím Karin. Na vejšku taky nechci, jsem takhle spokojená. Proč mě nechápe, jsem dospělá, je to můj život.
Karin: Máš predsa Riotovu podporu. Alebo, nie ?


Isha: To ano, co když ho ale odradí ? Máma mi chce najít lepší partii. Jenže mámě se vždy líbili takoví ti nudní patroni, zbohatlíci. Nechci si ji rozhádat, mám jenom ji.

Karin: Is, vôbec Ti neviem poradiť. Mňa mama viedla k samostatnosti. Bola rada, že sa o seba viem postarať, nestarela sa ani do mojho manželstva s Kenom.

Isha: To ti tak závidím. Mě nechápe, Rory jí není dost dobrý. Prý mu jde jen o peníze, on ale o tom dědictví neví. Byla to chyba ? Mu to neříct ? Já o ty pozemky stejně nestojím.


Karin: Asi mu to radšej povedz, bude to lepšie, nezaskočí ho to, ak by m uto povedal niekto iný.
Isha: Neviděla jsem ho skoro čtrnáct dní, chybí mi. Tuhle ho máma urážela a nadávala mu do brnkálků. Pak ho prostě vyhodila.


Karin: Všetko mu povedz, porozprávaj sa s ním. Ale s mamou ti neporadím. Čo Nath, on tvoju mamu pozná.
Isha: To ano, zná ji. Vím, že on nám pomůže. Vždy mě podporoval, našel i restauraci co jsem koupila.


Karin: Pokiaľ sa mama bude stavať medzi vás, určite ti pomôže. Ahoj. Musím ísť, príde dnes Salmina sestra Jitka a chce, aby som bola pri nej.
Isha: Ahoj. "Tak, co budu dělat ? Riote ozvi se."




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí