2001 40th Anniversary Ken

Dnes Vám predstavím ďalší môj prírastok.:) Docestoval spolu s vlasatým pirátom, ale keďže som ho kupoval na americkom ebayi, až po tom ako som sa dohodol so švédskou zberateľkou na pirátovi, tak ho predstavujem až po ňom.:)




Nie je to prvoplánový krásavec, ale na prome vyzerá fakt hrozne ako výsledok nejakých pokusov. AA verzia je krajšia.:)


AA verzia:


Je to Ken, ktorý vyšiel k 40. narodeninám Kena v roku 2001 (k 50. narodkám Mattel Kena nevydal :( :( ). Áno, vyzerá ako 40-ročný. A na väčšine fotiek, čo som ho videl za toľké roky, čo sa venujem Barbie mi pripadal lepšie ako na prome, avšak stále sa mi zdal byť taký nejaký prostoduchý, prekvapený, s nízkym IQ.

Avšak pri mojich potulkách po ebayi, keď naivne dúfam, že sa mi do cesty pripletie Aragorn alebo Tango Ken za dobrú cenu holý, som narazil aj na tohto pána a nejako sa mi na predajcových fotkách zapáčil a bol za dobrú cenu. Tak som ho kúpil s tým, že zas potrebujem aj krátkovlasého Kena po tom nápore vlasáčov. :D :D A on je kĺbový a vysoký.:)

Teraz mi asi neuveríte, ale keď som kupoval Roberta (tak sa bude v príbehoch volať), neuvažoval som nad jeho obsadením do príbehov, avšak možnosť sa hneď ponúkla. Jednoducho ten jeho jemný a dobrácky výraz si koledoval o to, aby som ho obsadil ako manžela Barbary a otca Willa, Tima (jasné v tomto prípade, nie biologický), Harryho a Asha. Hodí sa k Barbare, je modrooký a má rovnakú tvár ako Will (Ken 1996), čiže tým som oficiálne vyhodil zo zoznamu Kena starého otca z Happy Family, s rovnakou tvárou.:)

Robbieho vlasy sú naozaj úžasné, má ich našité, ale aj tak sú krátke a vyzerajú fajn. Docestoval holý, takže dostal oblečenie z domácich zásob, Hanneton mi napísala, že som konečne košeľu od Marušky obliekol správnemu pánovi. Rob sa zatiaľ vyskytol len na flickri, facebooku a v prehľade Kenovských tvárí.:)






















Nabudúce zas niečo vlasaté. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí