1998 Halloween Party Ken

Dnes Vám predstavím kúsok, ktorý tiež už u mňa býva viac ako mesiac a tiež sa už vyskytol aj v príbehoch ako Björn. :)




So švédskou zberateľkou Katarinou (autorkou tej známej stránky o Barbie tvárach) som si písal na facebooku a spýtala sa ma, či u nás v obchodoch nie sú samostatné oblečenia Steffi Love inšpirované myškou Minnie od Simba Toys. Nevedel som, či áno. Tak som sa na ne zameral. Všade mali plno bábik Steffi a Evičiek s oblečením a príslušenstvom z tej kolekcie, ale samostatné oblečenia mali len v Alltoys a aj to 2 rovnaké kusy. Tak som jej napísal, čo som našiel a ona, že ich obe berie.



A už dopredu sme sa dohodli, že to urobíme výmenou a dohodli sme sa, že mi pošle tohto Kena, lebo má dvoch. Ken pochádza zo setu s Barbie, ktorý bol vyrobený špeciálne pre sieť Target. Obe bábiky v sete sú oblečené ako piráti. Barbie je štandardná Superstarka, i keď už s pomerne modernou maľbou a Ken je štandardný Ken s 1990 tvárou (mix Toma Cruisea a Hugha Granta) ako väčšina Kenov z 90.rokov. Čo je však na Kenovi zaujímavé, je, že má dlhé vlasy a náušnicu. :)


Björn (viem, že to nie je zaujímavá voľba mena, ale znie mi najviac švédsky a nie je kostrbaté) docestoval nahý, takže je oblečený z domácich zásob. Napriek tomu, že už mám s touto tvárou 2 kusy (môjho prvého Kena od Mattela a Kena z detstva od mojej spolužiačky), jeho som kvôli vlasom tiež prijal. :) Telo je štandardné 1958 telo so zahnutými rukami, toto telo nemám rád, lebo je nižšie ako väčšina ostatných kenovských tiel a s ním je Ken rovnako vysoký ako Barbie. Vlasy sú kvalitou totožné s "jeho bratmi", čiže sú neposlušné a väčšia hustota by tiež nezaškodila, ale tým, že sú vlasy dlhé, aspoň zakrývajú vzadu tie namaľované vlasy a neodstávajú ako vlasy "jeho bratov".

Ale veľmi sa teším, že ho mám, keďže neoficiálne zbieram všetkých dlhovlasých mattelákov mimo Disney, my scene a MH, takže on bol tiež potrebný. :D Má peknú farbu oči a síce náušnice u mužov nemusím, pri ňom mi nevadí. Mám pocit, že do mojej zbierky skvleo zapadol.:)





















Nabudúce niečo krátkovlasé.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí