Hľadá sa Hortenzia

Keďže som si obsadil Hortenziu bez diskusie s Vami, ponúkam Vám všetky alternatívy, ktoré boli dostupné. :)




Tým, že sa Hortenzia drasticky zmenila, tak som sa jej popis nemohol až tak držať. Ale predsa len som si našiel 2 veci, ktoré sa dali z jej vzhľadu udržať a to zelené oči a to, že sa nepodobá na svoju mamu (čiže bábiky s tvárou Teresa boli mimo hry). A samozrejme boli mimo hry bábiky, ktoré si už v príbehoch zahrali. :)

Klamal by som, kebyže nenapíšem, že veľmi rýchlo som sa na 90 % stotožnil s predstaviteľkou, ktorá je nakoniec Hortenziou. Oproti nej boli všetky ostatné možnosti slabé.

Topmodelka Summer
Má jemne namyslený výraz tváre, nie je to taká klaďaska. :)


Topmodelka Teresa
Myslím si, že by na potvoru Hortenziu bola skvelá, napriek tomu, že je to menom Teresa, nie je tvárou Teresa a má zelené oči. Ale v príbehoch si už zahrala, čiže bola mimo hry. Avšak keby sme ju už v príbehoch nemali, tak má topmodelka Summer smolu a Hortenziou je ona. :)



BB 1.0 model 7
Bola pre Summer najväčšou konkurenciou, avšak rozhodol som sa, že keďže v mojich prastarých predpríbehoch mala už svoj charakter, ktorý by som v budúcnosti mohol opäť využiť, rozhodol som sa, že Hortenziou nebude. A myslím si, že je to dobrá voľba, lebo sa na Hortenziu až tak nehodí. :) Istá falošnosť tam je, ale nie je tam dá jej dravosť a vysoké sebavedomie.:)




Fashion Fever Teresa
Hanneton bola jediná komu som povedal, kto bude Hortenzia. Ona však prišla so svojou voľbou. Nemá až tak v láske túto bábiku, tak si osobnosť Hortenzie s ňou stotožnila. Hanneton mala dobrú pripomienku, že Hortenzia má byť trošku širšia ako ostatné postavy. Hanneton mi vždy poradí skvelo, ale v tomto prípade som jej návrh nemohol akceptovať, pretože táto bábika nemá zelené oči a má tvár, ktorú som ako jedinú vylúčil z hry. A nehodí sa mi na záporáčku, pripadá mi byť veľmi milá.:)



Fashion fever Drew
Ale keďže si názory Hanneton veľmi cením, skúšal som Hortenziu predsa len obsadiť bábikou s postavou ako ff Teresa a tak prišli do úvahy tieto 4 Drew. Ale nakoniec som sa rozhodol, keď má byť Hortenzia konkurenciou pre prekrásnu a žensky vyzerajú Karin, musí byť tiež na tele model muse a tak som sa predsa len vrátil k mojej prvej voľbe - Summer. :) Tieto Drew sú také ešte dosť dievčenské.:)






Tak, čo dobre som vybral? :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí