Ďalšie doplnenie k Jem

Vďaka Blanke som našiel ešte ďalšiu tvár z Jem and the Holograms, ktorá sa prepašovala aj inde.:)




Čiže tieto dámy majú spoločnú tvár.:)
Raya Alonso vs. Fabiana Diaz as Stephanie Mangano
Zdalo by sa, že keď IT vyrobilo Rayu, ktorá je z 80.rokov, už ďalej do histórie s touto tvárou nepôjde, teda ak ju nedajú k Poppy Parker. Avšak dizajnéri to zvládli a tvár posunuli do 2.polovice 70.rokov, kokrétne do roku 1977 a využili jú na postavu Stephanie z filmu Horúčka sobotňajšej noci.


Keď som prvýkrát uvidel Fabianu ako bábiku Stephanie vravel som si, že nejaká čudná, film som vtedy ešte nevidel, ale poznal som ho, avšak nejakým spôsobom len Johna Travoltu, jeho partnerku nie. Potom vyšli reálne fotky tejto bábiky a vravel som si, že je riadne škaredá. V tom období akurát STV (správne verejnoprávna Jednotka / prvý kanál Rozhlasu a televízie Slovenska - RTVS) vysielala tento film s 3. českým dabingom (čiže Travoltu daboval Jan Dolanský) od ČT, nie s VHS dabingom alebo NOVA dabingom! :D :D

Po zhliadnutí filmu som si vravel, aká je len táto bábika nádherná. :D :D Bol som dosť prekvapený z herečky vo filme nielenže nebola podľa mňa atraktívna, ale nemala ani žiadne vyžarovanie. Áno, vedela tancovať. Ale charizmou a vzhľadom ju ostatné ženské postavy strčili do vrecka, čo je negatívom filmov zo 70.rokov je to, že keď máte nejakú mladú dvojicu v približne rovnakom veku, tak často muž vyzerá výrazne mladšie ako jeho partnerka, čo bolo aj v tomto filme. Trebárs v Pomáde to tak s hlavným párom nie je (dobre odohráva sa v 50.rokoch, ale film bol nakrútený v 1978).

Na druhej strane treba povedať, že keby sa niekedy nakrúcal remake tohto filmu, určite by Stephanie hrala nejaká superkosť s vytlačenými kozami z výstrihu, množstvo príčeskov, ktoré by jej zahusťovali a predlžovali vlasy a dokonalým makeupom. Na prvý pohľad by to bolo fajn, ale nestratil by film svoje čaro? Pretože ja mám tušenie, že základom toho filmu bolo, aby vynikol John Travolta ako Tony Manero (bolo vidieť, že na sebe dosť zapracoval, čítal som dokonca, že tvorcovia filmu chceli zaberať Travoltu len do tváre pri tanci, on si však vydupal, že ho budú zaberať celého počas tanca, aby ukázal, čo v ňom je) a Karen Lynn Gorney ako Stephanie bola len "křoví".

Najväčšia sranda bola, že mama mi hovorila, že v jej mladosti dosť najmä príslušníci jedného etnika žijúceho v našich štátoch (dobre, vtedy to bol 1 štát), známeho svojim temperamentom a sklonmi k tancu a hudbe, boli ovplyvnení týmto filmom a muži chodili po uliciach ako Tony vo filme a nosili aj podobné biele obleky. :)

Keby som písal recenziu filmu. Tak už len za atmosféru 70.rokov, kokrétne kratučkej diskoéry, kultovú hudbu a Travoltove vloženie sa do úlohy (vo filme je scéna, keď sa učeše a ide večerať, poháda sa s otcom, ktorý ho buchne po zadnej strane hlavy a on sa začne sťažovať, že s vlasmi zabil plno času a on mu zničil účes, tak tú repliku tam pridal John Travolta :D) je úžasné, je skvelý ako prostoduchý metrosexuálny chlapec z talianskej štvrte - by som dal vysoké hodnotenie. :) A páčilo sa mi to viac ako Pomáda, ktorá je skvelá oddychovka, ale ten film je miestami veľmi vlezlý, Horúčka je celú dobu zaujímavá a má plno silných momentov.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí