3.5 Prekvapenie z Mexika

Trošku sa zas presmerujeme aj na iné postavy.




Will: Čo chceš, mami, riešiť?
Barbara: Uvidíš.


Ximena: Holá, Will!
Will: Ximena, čo tu robíš?


Barbara: Skontaktovali sme sa ja a otec s Ximenou a vysvitlo, že ona sa nechce rozvádzať.
Will: Čože? Nejako nerozumiem. Veď sa chcela rozvádzať, vyčítala mi, že nie som nikdy doma.
Barbara: Stále ťa miluje a tvoj syn ťa potrebuje. Čiže mali by ste spolu zostať a skúsiť to ešte raz.
Will: Čiže sa mám vrátiť do Mexika?


Barbara: To nie! S otcom sme pre Ximenu, Pančita a teba kúpili byt, kde budete spolu žiť.
Will: Ty chceš opustiť Mexiko?
Ximena: Stará mama mi povedala, že treba nasledovať svoju lásku všade. Už sa učím aj tvoju reč.


Barbara: Učí ju tvoja exmanželka Cynthia.
Will: Toto znie ako zlý sen.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí