3.4 Na nič sa nedá spoľahnúť

Pokračujeme s Ashom.




Bella: Ash, pôjdeš dnes so mnou do kina? Premietajú Forresta Gumpa na počesť jeho 20.výročia.
Ash: Neviem, dnes mám konzultáciu mojej rigoróznej práce a doktorka Kwanová mi písala, že mi musí niečo povedať. Ak to bude niečo zlé, nebudem mať náladu na kino.

Bella: Aha, rozumiem.


Neskôr.

Ash: Dobrý deň, pani doktorka.
Kwanová: Dobrý deň, pán Darkshadows. Vaša práca je úžasná, ale musím vám niečo povedať. Po desiatich rokoch čakáme s manželom naše druhé dieťa.


Ash: Tak to vám blahoželám.
Kwanová: A tým pádom som sa rozhodla, že predčasne odídem na materskú dovolenku a budem sa pripravovať na príchod dieťaťa bez stresu.


Ash: Chápem, takže budeme komunikovať len cez mail?
Kwanová: Nie, bohužiaľ prestanem byť vašou konzultantkou. Preberie vás niekto z mojich kolegov.



Ash: No, páni. A máte predstavu, kto to bude?
Kwanová: Nie, ešte som s nikým nehovorila, chcela som, aby ste to vedeli ako prvý.
Ash: A kedy sa dozviem, kto je mojim novým konzultantom?


Kwanová: Určite najneskôr budúci týždeň.
Ash: Aha, ďakujem vám.
Kwanová: Nie je za čo. Je mi ľúto, že spolu prácu nedokončíme. Ale na svoje druhé otehotnenie som čakala veľmi dlho. Dovidenia!

Ash: Dovidenia!


Neskôr:

Bella: Som rada, že si prišiel do kina.
Ash: Aj ja, nakoniec všetko je v poriadku, moja práca je vraj skvelá, ale Kwanová ide na materskú, čiže dostanem nového konzultanta.
Bella: To je super. Určite Ti Kwanová zoženie niekoho dobrého.
Ash: To dúfam. Pretože je tu aj jedna hrôzostrašná možnosť.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí