2014 Look Red Carpet Barbie - Blue Jumpsuit

Ideme konečne spoznať oficiálne Agathu.:)




Agatha u mňa býva už asi 2 mesiace. Z toho mesiac bola zabalená vo svojej krabici. Ako už uvádzala Valentina u seba na blogu - táto bábika dokáže byť stelesnením veľa vecí, ktoré nemajú ľudia radi. Pre mňa má táto bábika dosť vecí, ktoré až tak nemusím. Má tvár Aphrodite 2008, ofinu a platinové vlasy.

Keď som videl jej prvé fotky, vadili mi na nej náušnice, ktoré vyzerajú ako zuby pravekého zvieraťa a mal som pocit, že všade škúli.

Nakoniec, keď som ju naživo stretol v Dráčikoch, tak som začal nad jej kúpou uvažovať. Hodila by sa na neúspešnú speváčku, šmrncnutá speváčkou z ABBY Agnethou Åse Fältskogovou a tak vznikla Agatha do príbehov. :) Keď som ju už chcel kúpiť, tak som nakoniec namiesto nej kúpil jej kolegyňu Goddess z kolekcie, ale o mesiac neskôr som si kúpil aj ju.:)

Vďaka Agathe som naplnil svoju kvótu, ktorú mám stanovenú pre Barbie belošky a to, že z každej tváre chcem ryšavku, brunetu a blondínu a to teraz už mám. :) Najviac sa mi páči farba jej overálu a celkovo jej vyžarovanie ako zo 70. rokov, i keď účes a mihálnice sú skôr zo 60.rokov. :) Vlasy má dosť husté a hlavu bez lepidla.:)





















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí