Ktoré IT by mohli bývať u mňa?

Teda, keby som vyhral v lotérii.:)




Už dávno som Vám ukazoval výber pre mňa najkrajších IT krásavcov a krásavíc, odvtedy veľa bábik pribudlo. Teraz Vám však ukážem, také kusy, ktoré si viem reálne u seba predstaviť, inšpiroval som sa Nenčou. Páči sa mi ich viac, ale väčšinu nepotrebujem mať doma. Nevýhodou IT bábik je to, že je ich málo a je problém si ich kúpiť za pôvodnú cenu, ako keby všetky IT bábiky boli Platinum label (vyrobených je menej ako 1000 kusov). Avšak to si myslím, že je práve dôvod, čo sa mnohým zberateľom na ich kupovaní páči.:)

DIEVČATÁ
V tejto kategórii napriek nudnosti súčasných zberateľských Barbie, stále zastávam názor, že ženské Mattelky sú pre mňa vizuálne zaujímavejšie. Z tohto dôvodu sú vlastne len 2 IT dievčatá, ktoré sa mi páčia až tak veľmi, že si ich viem predstaviť u seba. A to sú:

High and Envy Erin
O Erin som už písal dávnejšie.:)


Color Infusion Nyasha Lauder
Táto tvár je úchvatná, už som ju skoro mal, predával ju jeden zberateľ za 100 dolárov, ale nakoniec som si povedal, že peniaze radšej investujem do niekoho iného.:)




CHLAPCI
Pri chlapcoch zas zastávam názor, že sú zaujímavejší ako Kenovia. Ponúkajú väčšiu ponuku účesov a celkovo vzhľadov. Mojou najobľúbenejšou tvárou je Romain / Acheron / Ollie a môžem povedať, že s touto tvárou sa mi páči každý. Akurát úplne prvý Romain je zo zoznamu vynechaný, lebo sa mi viac páči v úprave u Lenky, napriek tomu, že inak som odporcom dlhých vlasov zakrývajúcich krátke. Takže, takmer všetkých pánov s touto tvárou si viem predstaviť u seba.:)

Rock Steady Romain



CI: Saturday Night Fever Ollie Lawson
Nevýhoda tohto Ollieho je v tom, že je s ním v balení aj jeho partnerka.



Color Infusion: Ollie Lawson A
Vďaka Katke som psoznal jeho krásu.:)


http://zmrzlinka80.blog.cz/1401/oliver-lawson

Color Infusion: Ollie Lawson B
Napriek tomu, že mi zo začiatku pripadal byť menej zaujímavý ako tmavovlasý Ollie, teraz ho u mňa začína porážať.:)


http://maledolls.tumblr.com/post/68904946673/ollie-by-jen-savage-on-flickr-via-flickr-color


A z iných tvárí je tu len tento Cruz. Jeho kúpa ma láka, zachránil by som 1 kus od nepríjemnych vlasových experimentov. :D Mne nevadí, že jeho vlasy vyzerajú ako parochňa. Ale cena aj s poštovným 158 eur je teda dosť hororová a postupne bude určite narastať, to mi ukazuje asi fakt, že na nákupy IT bábik nie som ešte pripravený. :) Ale on je ten, ktorého spomínam pri Nyashy, že nameisto jej kúpy som chcel šetriť nan iekoho iného.:)

Take It Easy Cruz


Pôvodne som sem chcel dať aj Riota, niekoľko Lukasov, Remyho, Kyua a viac dievčat, ale nakoniec som sa rozhodol pre kratšiu verziu.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí