2.16 Zase ten Dean!

Ďalší príbeh.:) Tento odpočíval viac ako rok, nemohol som ho zverejniť, pretože chýbala jedna postava. Tento príbeh berte ako také odbočenie od hlavnej a súčasnej Ash línie. Na osvieženie pamäte - Wendell (blonďák) je veľký milovník zvierat z bohatej rodiny. Kto je jeho láska, mama a brat sa dočítate tu:



Wendell: Mami, chcela si so mnou hovoriť?
Caroline: No, chcela som sa s tebou porozprávať. Rozmýšľame o tom, že túto haciendu aj s pozemkami predáme a presťahujeme sa do mesta.
Wendell: To nemyslíš vážne! To nemôže byť z vašej hlavy? Tuším, kto je za tým!


Dean: Čau, brácho! Nakrúcam tu neďaleko seriál, tak som prišiel navštíviť rodičov a koho, že tu nevidím! Svojho staršieho brata!


Wendell: Možno za iných okolností by som sa potešil, ale mama mi práve povedala, že ju s otcom nahováraš na predaj domu!
Dean: Vážne?


Wendell: No nepovedala to priamo, ale vytušil som to.
Dean: Bol to len návrh, vieš, otec je už starý a myslím si, žeby im obom bolo v meste lepšie.
Wendell: V byte?
Dean: Možno alebo v maličkom dome s predzáhradkou.



Wendell: A na zvieratá nemyslíš?
Dean: Tak nejaké by si zobrali so sebou, pár mačiek a 2 psy. A zvyšok by sa predal, teda ak by ich niekto chcel, ak nie, tak kone, kravy by išli na jatky a hotovo! Chov zvierat je príliš drahý, nehovoriac o tom všetkom personále, čo sa o ne a dom musí starať! Fakt nevidíš pozitíva a ešte by mohli bývať aj blízko teba. A dostal by si svoj podiel z predaja.


Wendell: Ty to myslíš úplne vážne? Nechýbalo by Ti to tu? Vyrástli sme na tomto mieste, máme naň nádherné spomienky. Tebe by to nebolo ľúto, keby sme prišli o toto miesto, zvieratá a personál?
Dean: Nebuď taký mäkký a nostalgický. Vrať sa do reality!


Wendell: Toto je zlý sen!



Tak Ryan (Dean) bol ten tajomný prírastok, ktorý Nikki a Mary chceli vidieť a ja som tušil, že budú sklamané. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí