2.15 Spolok bosoriek

Dúfam, že tento príbeh sa Vám bude páčiť. :D Vyskytne sa nám v ňom jedna nová dôležitá postava (Amanda, BB Teresa), 2, ktoré prenikajú v poslednej dobe do deja (Barbara a Hortenzia), jedna už stará známa (Mirana) a jedna hosťujúca (Demi).




Barbara: Tak, čo naša čerstvá vdova? Ešte smútiš?
Demi: Len tak naoko, ten starý chren mi teda vôbec nechýba. Ale pekne ma zabezpečil.


Amanda: Ja ťa nechápem, že ťa to baví stále sa vydávať za takých starých dedov. Toto bol už piaty. Na to by som nemala žalúdok.
Demi: To by si si, moja, zvykla. A takto som získala už 6 domov, 3 byty, 4 firmy a plno pozemkov. A mám milencov - zajačikov vďaka nim to nie je až také strašné.:)
Barbara: Čudujem sa, že takto riskuješ. Nebojíš sa, že deti tých dedov to zistia a prídeš o prachy a všetko?


Demi: Je to skvelý adrenalín.
Amanda: Nie je to tam Mirana? Tá nejako výrazne pribrala. Fuj!




Mirana: Čaute, baby! Barbara, prečo máš na sebe šaty až pod krk?
Barbara: Dávala som si vyhladzovať kožu na krku, mám to teraz červené. Vieš, kvôli svadbe.


Demi: Júj, ja sa neviem z toho spamätať, že s Amandou budete svatky (v tomto prípade som prekvapený, že toto slovo je totožné aj v češtine).
Amanda: Áno! To bude super! Už spolu organizujeme svadbu pre Hortenziu a Tima. Miri, mohla by si ich potom dať na obálku svojho časopisu.


Mirana: No, neviem. Hortenzia podstúpila nejakú zmenu vizáže?
Amanda: Schudla zo 150 kíl na 120 kíl. Nemusí byť každý chudý. Je to aj tak dosť veľká zmena. Neviem, prečo by sa mala meniť. Mne sa páči, že je svojská.

Mirana: Čiže aj na svadbe bude ostrihaná na hríbik?
Amanda: Je to jej štýl!
Mirana: A oholí si aspoň tie fúzy pod nosom?
Amanda: Hortenzia nemá fúzy!
Mirana: Naposledy, keď som ju videla, ich mala.
Amanda: Neurážal moju dcéru! Ona je krásna svojím spôsobom!
Mirana: Dobre, však v dnešnej dobe, nie je nič, s čím by si neporadil photoshop.


Amanda: Ja už musím ísť, ešte mám dnes zubára! Čaute! A Barbie nezabudni, na budúcu stredu budeme riešiť jedlo na svadbu!
Barbara: Áno, už sa teším.



Demi: Miri, musím s tebou súhlasiť. Hortenzia je strašne škaredá, bohužiaľ je celá po otcovi. Barbie, prečo si ju Tim berie? Veď on je krásny, ona sa k nemu nehodí.
Barbie: Tim ju miluje a chce si ju zobrať!


Demi + Mirana: Vážne?
Barbie: Áno, je to dlhoročná láska a vďaka ich svadbe sa spoja naše 2 impériá. Tim na rozdiel od svojich bratov, je zodpovedný a rozumný. Je celý po mne.
Demi: No, tak ty vieš.
Mirana: Ja dúfam, že tá svadba nebude.


Zvoní Barbare mobil.

Hortenzia: Dobrý deň, teta! Je s vami aj moja mama?
Barbie: Nie, išla už k zubárovi.
Hortenzia: Aha! Dnes sa ta teším, že ideme k vám aj s Timuškom na večeru.


Barbie: Aj ja sa teším. Príde aj Ash, nevadí?
Hortenzia: Ale vôbec nie. Ja mám Acherona veľmi rada, on je taký skvelý. Veď, viete, že som vám ho strážila, keď bol malý. Je to Timuškov brat a koho má rád on, mám rada aj ja. No, dobre, teta. Idem sa najesť, majte sa!
Barbara: Ahoj, Horti. Teším sa na teba.


Mirana: To bola Hortenzia?
Barbara: Áno. Opäť ma telefonát s ňou presvedčil o tom, že Tima miluje.
Demi: Len, aby! Ak zdedila hovorenie pravdy po svojej materi, takto potom neviem.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí