2014 Look Red Carpet Barbie - Gold Gown

Predstavujem Vám môj najnovší prírastok.:)




Táto Goddesska sa mi páčila najviac z prvej štvorice tohtoročných Look, ale ako jedinú ju nemali nikde. Rozhodol som sa, že napriek tomu podporím predaj zberateľských Barbie v SR, tak si kúpim blond Aphroditu. Presne ako Valentina písala na svojom blogu blond Aphrodita je platinová, má ofinu a je to Aphrodite - to sú veci, čo neznášam aj ja, ale tak nejako som si povedal, že aspoň sa bude hodiť do tria s mojimi dvomi Aphroditami. Dokonca som jej vytvoril aj postavu v príbehu (nie, nebola by to Hortenzia, bola by to Agatha - neúspešná návštevníčka kastingov do speváckych súťaží a suseda Karin, Asha, Salmy, Leny, Simona, Murron, Chrisa a Michelle). V Dráčiku mali po jednom kuse z každej z tejto kolekcie, okrem Goddess. Ale predsa len som ju ešte nekúpil. :)

Ale týždeň na to som išiel s plným odhodlaním - bez Aphrodity neodídem! :D Avšak za ten týždeň sa počet Look navýšil. Blond Aphrodita síce zostala len jedna, ale tmavovlasé Aphrodíty boli zrazu 3 alebo 4, Mackie boli 4 a mali aj jednu Goddess. Chytil som do jednej ruky Goddess a do druhej Aphroditu a musel som sa rozhodnúť pre Goddess, je to prosto bohyňa. :)

Táto bábika je naozaj niečo, čo zapadá pod pojem zberateľská Barbie. Krásne šaty (i keď na sucháč), doplnky, vlasy, hlava bez lepidla, slávnostné líčenie. Je úplne dokonalá, mihálnice vôbec neprekážajú, hodia sa do jej celkového ladenia. Úžasný nákup za 20 eur (mal som zľavu vďaka Dráčik karte). A veľmi sa páči aj mojej mame.:)

Oficiálne sa táto bábika pričleňuje k černoškám, ale pre mňa bude skôr Indka. Indky od Mattela majú túto tvár, ale sú svetlé, avšak skutočné Indky sú aj tmavé, takže bude to pre mňa Indka, niečo ako Katkina Isha.:)























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí