2006 Models on location: Monte Carlo

Tak teraz si posvietime na Karin. :)




Bábiku MC už veľmi dobre poznáte a poznáte aj túto konkrétnu už moju Karin od Zmrzlinky, preto Vás nebudem zaťažovať dlhými rečami. Karin docestovala ku mne na tele model muse (jej pôvodnom, i keď konkrétne táto hlava ku Katke prišla na inom) vo svojich pôvodných plavkách a so svojimi náušnicami.

Aby to nevyzeralo, že som Katku ku kúpe donútil, musím Vám objasniť, že Katka ju dala na predaj ešte skôr ako som o ňu prejavil záujem. Dokonca ju chceli kúpiť 2 zberateľky ešte predo mnou, ale rozmysleli si to a tak skončila u mňa.

Pre mňa je MC jednou z troch úplne najkrajších bábik s touto tvárou (Kayla/Lea - ďalšie 2 sú Hard Rock Café a Dallas Cowboy Cheerleader) a jednou z úplne najkrajších bábik od Mattela. Ona je aj v plavkách luxusný a kvalitný kúsok (je ešte z doby kvalitných bábik Barbie), páči sa mi na nej, že občas pôsobí dievčensky, občas ako zrelá žena. Má prekrásne dlhé vlasy. Keď som ju fotil fúkal vietor, preto to aj na fotkách vidieť.:)

Ak sa Vám Karin bude máliť, môžete sa tešiť, pretože v najbližšej dobe bude dosť často v príbehoch.:)















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí