2013 Holiday Barbie AA

Krátko po Alexovi Vám idem predstaviť ďalší prírastok. Tento rok mám zatiaľ 7 prírastkov - Honey Ryder, Jack a Maroko boli prvé 3, 4.prírastok nemám nafotený. 5. prírastok bol Alex. 6.prírastok je dáma z tohto článku a 7.prírastok prišiel včera. :)




Skôr ako začneme rozoberať plusy a mínusy mojej Cynthie, pozrite sa aké šaty budú mať vianočné Barbie tento rok. Zatiaľ je len fotka šiat. Čo na ne poviete? Mne sa extra nepáčia.:)

Dobre a teraz k Cynthii. Minulý rok slávila kolekcia vianočných Barbie 25.výročie a Mattel vydal klasickú nudnú blond modrookú Mackie, zaujímavú tmavovlásku Mackie pre Kmart a černošku s tvárou Pazette. Práve černoška bola najviac žiadaná, keďže s danou tvárou sú zatiaľ len 4 bábiky a toto bola (ešte stále aj je) jediná lacná a dlhovlasá. Dopyt po nej bol dosť vysoký a nastala zvláštna situácia začaka sa predávať holá za viac ako komplet v krabici. Takže som si ju kúpil v krabici, normálne z ebaya. Čo ma však prekvapuje je, že ma nikto s jej predstavením nepredbehol, čakal som, že jej budú blogy plné. :)

Ideme na plusy. Krabica je krásna, decentné vzory. Súčasťou balenia je aj stojan, čo posledné roky nebola až taká samozrejmosť. Bábika má krásne náušnice, sú síce plastové, ale sú pekné a dajú sa ľahko vyberať. Cynthia má krásne husté a hebké vlasy bez gélu. Topánky sú pekné a jednoduché. Pery a nechty na rukách majú krásnu ružovú farbu. Najväčšou prednosťou je fakt jej vzácna tvár a mám pocit, že je fotogenická a na fotkách vyzerá super.

Mínusy. Najväčším sú šaty, ktoré sú z lacného šušťavého materiálu a sú na suchý zips!! Okrem toho na bábike neboli ani poriadne zapnuté, ako budete vidieť na jednej fotke. Hlavu má tvrdú ako kameň, čiže plnú lepidla. Vďaka líčeniu očí vyzerá naživo ako mýval. Na čele má čiernu škvrnu. Tvár Pazette ma naživo vôbec nezaujala a určite sa nestane mojou obľúbenou tvároucpre černošky. Bábika je svetlejšia ako píše Mattel na oficiálnej stránke. Nohy má duté, nie sú také ťažké ako bežné nohy model muse bábik, ale sú ľahké a duté, niečo ako majú rifľové basics Lea a Aphrodite, však tejto bábike sa nedajú daž od seba ako im, ba dokonca nerozkročí ani ako bežná MM bábika. Bábika vďaka nohám padá na zem, bez stojanu nestojí dobre.

Celkový dojem je veľmi rozpačitý a potvrdzuje sa, že s Mattelom to ide dolu vodou. Túto bábiku nemá problém strčiť do vrecka obyčajné playline z minulosti, nieto ešte zberateľská!













Cynthia so zástupkyňami dvoch tvárí, ktoré sa podobajú na tú jej.:)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí