2003 Jude Deveraux The Raider Ken

Barbie zo setu poznáte už dosť dobre z môjho blogu a vďaka Katke, ktorá mi poslala odkaz na predaj Kena, mám aj jeho. Pricestoval zo Španielska, oblečený, tak ako na fotkách.



Set vznikol podľa románu americkej autorky Jude Deverauxovej, román sa po slovensky volá Čierny jazdec. Dej je takýto: "Alex sa ako jediný z Montgomeryovcov vráti domov, aby pomohol rodine. Žije dvojitým životom - cez deň ako tučný Alex Montgomery, ktorý je každému na posmech a v noci ako tajomný jazdec s čiernou maskou na tvári, vychádzajúci do ulíc pomstiť napáchané krivdy. Získa si priazeň temperamentnej a nebojáckej Jessiky?"

Takže, typický romantický príbeh. Zaujímavosťou je, že som si našiel obálku knihy na ktorej je Alex krátkovlasý, čiže je zaujímavé, že ho Mattel vyrobil s dlhými vlasmi, ale v mojich očiach je to plus. :) A taktiež Jessica má ružové šaty a bábika modré.:)



Alex sa od iných Kenov líši, tým, že má telo ako Max Steel (Mattel verzia Action Mana). Toto telo je nižšie a výrazne svalnatejšie. To môžu byť negatíva, avšak uchytenie hlavy a kĺbové zápästia sa dajú brať ako pozitíva, keďže to bežní Kenovia dostali až so zrodom mužského tela pivotal, ale Alex to mal 7 rokov pred Harleyom. :)

Alex má tvár Tango Ken s veľmi zaujímavou maľbou. Aj Vy máte pocit, že starší Kenovia (Tango, Waltz, Aragorn, Zac Posen) s touto tvárou vyzerali navzájom viac rozdielne navzájom ako súčasní (Basics, roztlieskavač, Divergent Four). Veľmi sa mi páčia jeho vlasy, vytvára to super protikladné spojenie - telo kulturistu s vlasmi umelca. :) Pre prívržencov krátkych vlasov, 1 odkaz:

Alex sa nerád fotí a vždy má ku každej fotke, čo povedať. :D


"Musím sa natiahnúť. Tvrdíte, že som zženštilý škriatok?"


"Ak áno, tak si to rozmyslite, lebo bude bitka."


"Ja takto vlasy bežne nenosím!"

"Bože, Jessica, z teba sa stal vlkolak?"

"Toto je môj zvodný pohľad č. 10."

"Dostanem sa na obálku časopisu People?"

"Teraz z tohto uhla!"

"Takto som sa tváril na maturitnom oznamku."

"Kde je tá Jessica?"

"To kukáte, čo?!"

"Nie som žiaden výrastok, ja som zrelý muž a propagujem hnutie za nosenie dlhých vlasov aj po dovŕšení 25-tich rokov."


"Svojimi prstami dokážem udržať ženské telo, otvoriť všetky zaváraninové poháre a ešte aj vyšívať."

"Loreal - ja/vy za to stojím / stojíme."

"Tak dovidenia a chcem len pozitívne komentáre, lebo vás zhypnotizujem svojimi očami."

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí