2.9 Krásny neznámy

Uvidíte v príbehu, prečo ste museli čakať na pokračovanie, tak dlho. Jess ná mtrochu zmenila slovník, preto jej repliky budú aj 2.verzii, ktorá bude možno zrozumiteľnejšia.



Bella s Ashom navštívili kurz afroamerickej kultúry.
Ash: Tešim sa na ďalšiu hodinu o čom bude?
Dionne: O románoch Toni Morrisonovej.
Bella: Teším sa.:)



Jess: Čauko, dneska je popiči deň! Jak sa máte muklovia. Joujou! Aš, kámo, ako si sa dnes vychrápal? Kde máš fáro? Zas si bol na nejakej zasratej hodine? (Ahojte, dnes je krásny deň. Ako sa máte ľudia? Čo? Ash ako si sa vyspal. Kde máš auto? Zas si bol na nejakej nezáživnej hodine?)

Dionne: Kto to preboha je?
Bella: To sa pýtam aj ja. Nebola predtým uviaznutá v minulosti? Teraz, akože chce byť kúl?
Ash:Som v šoku!
Dionne: Idem ja domov.


Jess: Čo čučíte ako telce na nový paraván? Čo vám mamka zožrala raňajčle? Alebo ste nafruštikovaní? A čo ty tvajlajtčáčka, pozeráš sa ako vyoraná myš. Tebe ide len o lóve? (Čo sa tak pozeráte? Čo vám mama zjedla raňajky? Alebo ste naraňajkovaní? A ty, tvajlajtka pozeráš sa ako vyoraná myš. Ide ti len o peniaze?)



Bella: Prestaň sa tu na niečo hrať, čím niesi.
Jess: Ty, mrcha. Ja tu pekne džemujem! Nevieš, čo je frístajl? Aš, neblbni a hybaj na disku a pivčo. A ty, múmia, dáme is tanečný betl? (Ty, mrcha. Ja tu robím hudbu. Nevieš, čo je voľný štýl? Aš, no tak, poď na diskotéku a pivo. A ty, múmia, dáme si tanečný súboj?)
Ash: Jessica si smiešna!
Jess: Ségra, ty, čo za sračku si kechlíš na vlasy. Taký chemlón, nebol ani v dobe kamennej. (Sestra, ty si čo dávaš na vlasy. Takú schlpeninu nemali ani v dobe kamennej)



Ash: Láskavo, prestaň s touto maškarádou.
Bella:Si vrcholne trápna!
Jess:Vieš, čo, ty sa mi prac z cesty, štetka!



Alex: Prepáčte, ale nedá mi to, prečo sa taká nádherná dáma takto hnusne vyjadruje?
Jess: Ehmmmm
Ash: Taká nie je vždy.
Bella: Ash, prestaň jej tu robiť reklamu!


Alex: Priamo mi to trhá uši počuť také slová z takých prekrásnych úst.


Jess: Prepáčte, že som urobila zlý dojem. Volám sa Jessica
Alex: Ja som Alexander, tak ma volá moja anglicko-ruská mama a otec Španiel ma volá Alejandro (čítajte: Alechandro).
Jess: Ó, to znie tak sexy!!!!
Alex: Ďakujem, Jessica.
Jess: Ó, Alechandro!!! Nevolaj moje meno, nevolaj moje meno!
Bella: Preboha, už len to nám chýbalo, aby tu začala spievať Lady Gagu!



Ash: To by ma zaujímalo, kde sa tu ten hruďokrk na steroidoch objavil?
Bella: To je jedno, možno konečne, budeš mať od Jess pokoj. Je dlhovlasý, má prenikavé oči a jeho meno začína na "A". Takže, možno jej veštica vyveštila jeho, nie teba.


Alex: Nechcela by si ísť na kávu?
Jess: No, neviem. Ešte tu mám nevybavené účty s Acheronom. Ale, pôjdem!



Tak teraz vidíte, prečo som Vás napínal.:) Alex prišiel až dnes, 4 hodiny pred zverejnením tohto článku.:)
2 doplňujúce fotky.:) Je mi jasné, že veľa fanyniek nebude mať, ale je to zas niečo iné.:) Fotky sú neostré, pretože mi už slnko zašlo. :(


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí