2.8 Acheron na úteku

Dostal som inšpiráciu na nový príbeh (môžem prezradiť, že bude mať aj pokračovanie) a preto Vám ho sem dám, napriek tomu, že už veľmi dlho mám napísané iné 3 príbehy, ktoré však, nemám nafotené.:) Vyskytne sa nám aj nová postava, ktorej netreba písať charakteristiku, pretože všetko zistíme už v príbehu




Bella a Acheron sa spriatelili, chodili spolu do knižnice a viedli rôzne diskusie.
Bella: Jednoznačne si myslím, že by tento rok mal dostať Oscara Christian Bale za Špinavý trik.
Acheron: Nesúhlasím, Chiwetel Ejiofor za 12 rokov otrokom, to bol úžasný výkon.


Acheron: A čo si myslíš, ktorá herečka získa Oscara v hlavnej ženskej hereckej kategórii? Ja som za Cate Blanchett v Jasmíniných slzách bola dokonalá.


Bella: Nie, nie. Nemám rada filmy Woodyho Allena a herci sú v nich divní. Ja som za Sandru Bullock za Gravitáciu.


Jess: Acheron, láska moja. Vidieť Tvoju snehobielu pleť mi rozjasnilo deň.
Bella: Čo je to za pomätenú ženu?
Acheron: Len to nie! Jessica, kde si sa tu zobrala?


Jess: Kedy sme sa naposledy videli? Už je to tak dávno.
Acheron: Veď to bolo pred dvomi dňami.
Jess: Vážne? Mám pocit, ako keby to bola večnosť.


Acheron: Teraz som si spomenul, že dnes príde mama na návštevu, tak musím upratať. Ahojte, dievčatá.
Bella: Ale, Ash, mali sme ísť predsa na workshop moderného umenia!
Jess: Láska moja, neopúšťaj ma!
Acheron: Mrzí ma to, ale fakt musím odísť.


Jess: A ty si kto? Že sa pýtam, určite nejaká zlatokopka, čo ide po Ashovom majetku.
Bella: Čože? Ja nie som zlatokopka! Som jeho intelektuálna spoločníčka.
Jess: Ash je moja láska života. Vyveštila mi ho aj jasnovidka.
Bella: Akože priamo Asha?
Jess: To nie, ale povedala mi, že muž mojich snov bude mať dlhé vlasy, prenikavý pohľad a jeho krstné meno sa bude začínať na "A".

Jess: Oooo, Johnny! Zas robia upútavku na Pirátov Karibiku?
Bella: Áno, ide sa nakrúcať ďalší diel.


Jess: Oooo, Johnny! Škoda, že nie si na "A", mohol si mi byť súdený.
Bella: Tá žena je bláznivá. Nielen, že chodí v divných šatách, ona by ešte objímala voskovú figurínu, našťastie je tam sklo.


Bella: Johnnymu asi tiež nejaká jasnovidka povedala, že jeho osudová žena bude na A, keďže sa zasnúbil s Amber Heard. Hihihi!
Jess: Nesmej sa, radšej mi pomôž získať Asha!
Bella: To nie! Ja Asha milujem.
Jess: Čože? To mi ani nehovor. Konkurenciu rozdrvím! Ja si nájdem spôsob, ako ho získam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí