2011 Captain Jack Sparrow

Konečne pokračujem v predstavovaní mojich tohtoročných prírastkov. Jack bol kúpený ako 4. v poradí a prišiel domov ku mne ako 2. po Honey Ryder.




Jacka nemusím predstavovať či už ako postavu alebo ako Kena. Film Piráti Karibiku mám rád, najmä prvý diel a potom ešte druhý. Tretí neznášam a štvrtý je na 3. mieste. Johnny Depp je skvelý herec a ako Jack je dokonalý, vždy som sníval o tom, že vyrobia Kena podľa tejto postavy a vyrobili podľa 4. dielu. Čo je trošku škoda, pretože sme nedostali Keiru Knightley a Orlanda Blooma. :(

Jack sa veľmi rýchlo míňal a bol veľmi úspešný či už vďaka obľúbe Johnnyho, filmu alebo tomu, že je kĺbový a netypický Ken. Preto aj jeho ceny rýchlo vyrástli do astronomickej výšky. Jack mal byť aj v ponuke našich obchodov, ale všade som ho premeškal.:( Myslel som, že Jacka nikdy nebudem mať, ale nakoniec docestoval z Grécka za 3 dni a je to môj najdrahší kúsok v zbierke, dal som zaňho sumu ako za Gold label mattelku alebo ako za lacnejšiu integritku. Ale, keď som videl, že za polovicu ceny sa predával ostrihaný a holý Jack, tak mi bolo jasné, že treba investovať. A ešte stále to nebolo toľko za koľko sa predáva moja vysnívaná IT Erin nahá.:)

Nemám voči nemu výhrady, páči sa celej rodine a zatiaľ zostáva v krabici, aby sa naňho neprášilo a aby som ho nejako nepoškodil.:) Nebojte sa, nestal sa zo mňa zberateľ bábik výhradne v krabiciach, okrem Jacka už uvidíte len jednu takú bábiku a ostatné budú už aj vybalené.:)










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí