2010 Dr. No Honey Ryder Barbie

Tak nakoniec mojim prvým prírastkom roku 2014 je Honey Ryder, napriek tomu, že bola kúpená až ako tretia. Ale jej predchodkyne sa niekde túlajú a stále ich nemám doma. :( Čiže sa mi podarilo zohnať bábiku zo zoznamu z podskupiny snovej.:) Čo som pri zostavovaní zoznamu netušil, že ju získam.:)



Cesta Honey bola ku mne veľmi rýchla. Pred dvomi týždňami som napísal do celosvetovej facebookovej skupiny Barbie na predaj a výmenu, že či nemá niekto na predaj Honey Ryder. Bola to streda. Na druhý deň vo štvrtok mi napísala jedna známa americká zberateľka, že má Honey originál zabalenú z barbiecollector.com a že mi ju predá za 50 dolárov bez poštovného. Možno si poviete, bola riadne drahá, ale vtedy momentálne na ebayi boli len tri ponuky bez poštovného - za 99 dolárov, 129 dolárov a potom v sete s Jinx a Pussy Galore za 299 dolárov. Čiže dobrá cena, táto zberateľka zvyčajne neposiela mimo USA, ale u mňa urobila výnimku a dokonca súhlasila s poštovným prvou triedou a sama navrhla, že napíše na krabicu "darček". Čiže v ten istý deň som jej zaplatil a ona ju tiež v ten deň poslala.

Poslala mi fotku, že v krabici je niečo biele na jej tvárí, tak ju otvorila a zistila, že je to neškodná smeť.


Nasledujúci štvrtok minulý týždeň som si našiel v schránke žltý lístok a v piatok som si po ňu bežal na poštu. Čiže prišla za týždeň a týždeň sa z nej už teším.:)

Honey sa mi páčila už na svojej prvej reálnej fotke a zatúžil som po nej, ale objavila sa Chobotnička a tá ma uchvátila, tak som si povedal, že jedna Daria mi stačí. Ale potom som si povedal, že mať 2 Darie nie je až také zlé, ale postupne Honey všade zdražela, tak som si povedal, že ju budem obdivovať aj inde. Ale nakoniec je u mňa. Bez lepidla v hlave a je to verzia s väčšími prednosťami.:)

Včera som sa u Mary uistil, že v nasledujúcich dňoch sa ju nechystá dávať na blog a dnes bolo pekné počasie, tak som ju vybalil a nafotil. Myslím si, že ju netreba predstavovať, naštudoval som si jej prezentáciu u Terry, Madame Rouge, Vlaďky a Danči, aby som si našiel svoj spôsob jej odprezentovania. Došiel som k tomu, že to treba pojať minimalisticky bez rekvizít či piesku, nechať ju v pôvodnom oblečení s pôvodným účesom a nafotiť detaily krabice. :) Takže, tak vznikli tieto fotky. :) Zas Mary nám čoskoro predstaví Honey opäť v inej podobe.:)

Takže, moja Adele, meno má podľa speváčky, čo naspievala pesničku k poslednej bondovke Skyfall.:) Na fotkách má na oku nejaké biele vlákno, ktoré sa jej nedalo dať dole rukou, po fotení to našťastie išlo dole pinzetou bez porušenia nalepených mihalníc.:)













Popis Bondových dievčat: Bondove dievčatá výrazne obohacujú každý každučký film o 007. Či už sú spojencami alebo nepriateľmi sú vždy inteligentné a zvodné. Vďaka nim sú Bondové misie oveľa vzrušujúcejšie.

A teraz popis Honey: Úplne prvá bondovka Dr. No nám predstavila úplne prvé Bondove dievča: Honey Ryder - rozvážnu, sebavedomú a úplne nezabudnuteľnú. Táto lovkyňa mušlí pomohla Jamesovi na jeho misii a okrem toho k nemu vzplanula láskou (alebo skôr pomedzi to sa spolu vyspali :D). Teraz bábika Barbie vzdávala hold pôvodnému Bondovmu dievčaťu oblečená v replike Honeyinych ikonických plaviek.
















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí