2008 Lilly Truscott

Ideme na bábiku v Tinkinej terminológii "Keď myslíš." :D V mojej terminológii je to splnený niekoľkoročný sen. :) Mamine prvé slová boli, samozrejem s úsmevom: "Bože, Hana Montána, to si už hlboko klesol." Ja sa však už pomaly 2 týždne z nej teším, procestovala v rovnaký deň ako Skipper, ale prišla z Grécka.



Lilly je bábika podľa postavy zo seriálu a aj filmu Hannah Montana. Je to veľmi dobré, trošku popletené a nešikovné dievča. Hrala ju Emily Osment - sestra Haylea Joela Osmenta známeho z filmov Šiesty zmysel, Pošli to ďalej, A.I. Umelá inteligencia, Bogus či Forrest Gump.

V seriáli sa hlavná hrdinka Miley Stewart prezlieka za Hannah Montanu - je to veľmi trafený nápad, keďže jediná zmena sú vlasy. A aby mohla jej verná kamoška Lilly byť s ňou, tak má tiež svoje alter ego Lolu.

Bábiky zo seriálu a filmu pre americký trh vyrobila spoločnosť Play Along, ich bábiky boli vysoké ako Barbie, mali super oblečenie a aj tváre sa podobali, avšak ja ich nepovažujem za sympatické. Pre európsky trh ich vyrábal Mattel, boli menšie, oblečenie nebolo nič moc, ale tváre boli pekné.:) Moja Lilly je pravdaže od Mattela.

Pár zaujímavých odkazov:

Na Vandinom blogu môžete vidieť bábiku podľa alter ega Loly a zároveň aj bábiku, ktorá bola vďaka otočným vlasom aj Lilly aj Lola a keď si k nim pripočítate moju Lilly dostanečne kompletný prehľad:

Nenča má prevlásnenú Lolu - pôvodne ružovovlasú:

A potom sa môžete pozrieť na moju Lilly ako vyzerá na Liv tele a s rozpustenými vlasmi u Vlaďky.:)


A teraz konečne k môjmu rozboru. Lilly má mládežnícke telo pôvodne použité pre Olsenky. Toto telo má 2 nevýhody, nohy sa nedajú rozkročiť a ruky má stále naširoko, tieto 2 neduhy Mattel napravil pri bábike Alex z Kúzelníkov z Waverly. Avšak po nej už toto telo nepoužil.

Hlava je maličká, povedal by som, že menšia ako hlava väčšiny zberateľských Barbie. Tvár je Diva 1985 s vmaľovanými zubami, tým sú práve tieto bábiky špecifické. Maľba je úchvatná, tie jej oči sú dokonalé, vyzerajú ako oči zberateľskej Barbie. Som z nej nadšený a keďže je z Číny, má hlavu bez lepidla.:)

Bohužiaľ oblečenie nie je bohviečo, mohol Mattel urobiť mikinu celú bez tej časti, akože tričko. Lebo takto nemám ani tričko ani mikinu.:( Nohavice sú šušťáky. Ale tenisky sú fajn.:)




























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí