1997 In Limelight Barbie

Včera Mattel predstavil 3 nové bábiky, ale keďže ich fotky sú len na platenom fóre, takže som ich nevidel, čiže nemôžem Vám ich tu predstaviť. Jedna je repro Skipper (tú ste už videli v Billovom Greeningovom videu), druhá je Valentínska hosteska (pôvodná 1958 Barbie tvár s čiernymi vlasmi) a tretia je nejaká červenovlasá Lara. Určite, keď obrázky uvidím, dám vedieť.:)



Ale teraz k môjmu vytúženému prírastku. Je to bábika, ktorej Tinka nechce odpustiť frebnú kombináciu oblečenia. Túto bábika som vždy veľmi chcel, pre mňa je to úplne najkrajšia bábika s tvárou stará Nichelle a jednoznačne jedna z asi 5 najkrajších černošských bábik od Mattela. Nebudem sa dlho rozpisovať, keďže bábiku som Vám predstavil už v Byronovom Larsovom článku. Ako viete prehral som aukciu, kde bola ona bez oblečenia + jej kolegyňa Plum Royale.

Ale deň predtým ako som zverejnil ten článok sa mi ju podarilo zohnať v pôvodnom oblečení a s topánkami za polovicu toho, čo zaplatil za tie 2 holé víťažný dražiteľ, čo ma o ne pripravil. :D a Dokonca fotka tváre v tom článku je fotka tejto mojej pd predajcu.:)

Bábika je v dokonalom stave, akurát, že má prasknutú gumičku, čiže jej vlasy zviažem nitkou, aby zostali v pôvodnom äčese. Bábika je takmer úplne bez chybičky. Telo mi nevadí, je to Shani. Nevadí mi, pretože bábiku nebudem prezliekať, pretože sa mi páči, tak ako je. Farba pleti je veľmi tmavá (nie ako BB 1.0 Goddess, ale nie ani bledá za väčšina zberateľských černošiek). Povedal by som, že má pleť ako moja Milan alebo SIS Chandra.:) Vlasy sú hebké, vlnité a husté. Maľba je prekrásna, vôbec nevyzerá ako bábika z roku 1997, vyzerá modernejšie, i keď nie úplne 2013, ale aj tak. Ale s maľbou súvisí jej jediná chybička a to je kontúrka okolo pier, ktorú má bohužiaľ väčšina černošiek od 1997 do 2003, ale zas tým, že jej pery sú dosť tmavé, tak nie je taká hrozná ako v iných prípadoch. Mne sa farebná kombinácia veľmi páči - keďže zelená so striebornou a zelená s hnedou sú pre mňa super kombinácie, čiže aj spolu sú fajn. Oblečenie je skvlelo prepracované, je na patentky a vrch je na háčik. Na šaty sa zachytávajú smeti. Má nalakované nechty na červeno, prsteň a brošňu na golieri. A čo je najlepšie, páči sa aj mojej mame a to je už, čo povedať, lebo je náročná.:)

Tak tu je, spoluúčinkuje Riki.:)



























Určite ju ešte niekedy uvidíte, keďže niektoré detaily sa mi teraz nepodarilo zachytiť. Napriek tomu, že ja som ju kúpil za malú sumu, jej pôvodná cena v 1997 bola 79 dolárov, čiže je to moja najcennejšia bábika.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí