2013 University of Kentucky Barbie AA

Tak ideme na ďalšiu bábiku. Tentoraz je to bábika, ktorá je dosť zriedkavá, videl som len pár jej fotiek. Toto je tá bábika, čo som tvrdil, že sa bude Tinke a Alice páčiť.:)



Tak ako bábiky Dreamhouse prischli Hanneton (sledujte jej prehľad na blogu, tajne tam pridáva bábiky :D), Bábiky zo sveta Mary a The Look Terre, mne aspoň trochu prischli roztlieskavačky. Avšak, ak budúci rok už žiadne nevydajú, táto bude moja posledná.:)

Z hľadiska zberateľskej hodnoty je práve Kentucky tou najvzácnejšiou z celej šestnástky bábik, keďže sme 14 rokov túto tvár Christie 1987 (nazývanú na niektorých blogoch ako nová Christie) nevideli na novej bábike. Ak mám pravdu povedať, nie som až taký veľký fanúšik tejto tváre, keď ide o černošské tváre, mojimi favoritmi sú trojlístok Shani+Nichelle+Asha, Mbili a Pazette. Ale vítam ju s otvorenou náručou. Maľba naživo vyzerá moderne a sviežo, ale na fotkách iných ľudí vyzerala ako uviaznutá v 90. rokoch.

Mattel ju asi, ale navrhoval trochu v retro duchu, preto aj tie kratšie vlasy a voľba Kentucky univerzity, kde nosia ešte roztlieskavačky uniformy konzervatívnejšieho štýlu. Má goliér ako z roláku a má zakryté ruky, ostatné jej kolegyne vyfasovali zvodnejšie uniformy. :D :D Ale celkovo sa mi páči kombinácia bielej a modrej.

Bábika je stredne tmavá (SIS Kara odtieň), čo je príjemne, keďže nie je veľmi svetlá.:) Vlasy sú na prome honosnejšie, viac kučeravé, reálny produkt ich máme len také trochu kučerami postrašené. Je z Indonézie, vo vlasovej časti má teda lepidlo, v tvárovej nie. Vlasy ešte nevykazujú mastnotu. Čo mi však vadí, už má lepkavé nohy - dlhoročný syndróm indonézkych bábik. A má 2 certifikáty, asi si povedali v továrni: "Čím viac certifikátov, tým viac Mattel." :D

Pompomy má biele a modré. Topánky sú rovnaké ako u všetkých z tejto kolekcie.



































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí