1996 Clueless Dionne

V predchádzajúcom článku som spomínal jednu nevyhratú aukciu, ale aj to, že som vyhral namiesto nej niečo iné.


Stalo sa to, že som po prehratí aukcie, natrafil na aukciu na túto bábiku, končila o 4 hodiny, nebol tam žiaden záujemca a tak som len potvrdil začiatočnú sumu a išiel som spať. Na druhý deň som si našiel mail, že som ju vyhral, potešilo ma to. Pretože túto bábiku som chcel, ale nie je na ebayi až tak častá a ak tam je je drahá. Predajca nevedel, čo predáva, nebolo tam uvedené jej meno. Niekedy je super, obchodovať s ľuďmi, čo sa do bábik nevyznajú. :D

Dionne je ako nová, ale neprišla sama, avšak o tom nabudúce.:)

Čo vlastne Dionne je? To, ak chcete si môžete prečítať v tomto staršom článku:

A teraz príbeh s poštárkou. Včera mi doniesla zásielku a povedala mi: "Prepáčte, včera som ju doručila inam a tam to otvorili, tak som Vám to zalepila." V tom momente som mal chuť na ňu nakričať, ale bola to tá milá, čo mi vždy všetko donesie domov, tak som sa tváril, že nič. Ale viete, naštve vás to, niekto vám otvorí zásielku a zbadá 2 holé bábiky, uvidí Vaše meno a je to na dedine. :( Hneď sú klebety vonku. Niekto si pomyslí, že pedofil, niekto, že gay. Nie je to príjemne. Keď Vám otvoria zásielku na colnici, to je v poriadku, ale takto? Aspoň, že ďalšie zásielky prídu už oblečené. :D :D

Dionne má vlastnú tvár. Má krásne zelené oči a hnedé vlasy, ktoré má v takých pramienkoch, vytvára to dojem minivrkôčikov, veľmi sa mi to páči.:) Bohužiaľ, ona a aj jej spolucestujúca majú telo TNT 1966 a na toto telo nemám veľa oblečenia, ono sa to nezdá, ale medzi TNT a Shani 1991 telom sú dosť veľké rozdiely. Na Shani oblečenie mám, ale na TNT ani nie, takže ani jedna nebude oblečená úplne podľa mojich predstáv (napriek tomu, že tieto šaty od darcu zbožňujem, len sú slávnostné a Dionne som chcel prezentovať skôr viac ležérne). Asi v novom roku poprosím Marušku a pošlem jej rovno Dionne, aby jej ušila niečo pekné fialové, lebo to je Dionnina farba. :)

A fotky - počasie je typické novembrové a tým pádom sa fotí zle. Naživo je krajšia ako na fotkách.:)














Tak a nabudúce jej spolucestujúca.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí