2013 So in Style Baby Phat Chandra

Takže, ako viaceré z Vás hádali, tak mám Chandru. A po dlhom čase som mohol opäť fotiť a keďže sa nám blíži koniec roka, tak Vám už viem povedať počty bábik, ktoré by ste mali do konca roka u mňa vidieť, i keď prekvapenia sa môžu stať. :)
Čiže, ešte uvidíte:
1 kus novej bábiky, ktorá ešte nebola na žiadnom blogu, aký poznám :) Snáď sa Vám bude páčiť.:)
3 kusy veľmi zaujímavých prírastkov od darcu
a 4 bábiky - kúpené nahé (pri každej/každom bude dôvod, prečo nie s pôvodným oblečením) a ktoré sú dlhodobejšie resty, ku ktorým patrí práve Chandra, i keď je tohtoročná, takže veľmi rest nie je.:)



Kolekcia So in Style je super kolekcia, výhodami sú rôzne odtiene pleti, väčšinou kvalitné vlasy (okrem väčšiny Grace), malé hlavy (ako zberateľské Barbie), realisticky vyzerajúce oblečenie. Jediné negatívum, ktoré vyskočí vždy, keď s Hanneton vedieme diskusie Fashionistas vs. SIS, je stále tá istá tvár Mbili, keby každá postava mala inú tvár, tak by táto kolekcia bola pre mňa dokonalá.:)

A Chandra je moja najobľúbenejšia postava, keďže je najtmavšia a táto je pre mňa naj. Jednak ako jediná má pohľad dopredu a má krásne vlnité vlasy. Na fotkách vyzerá, že má úzku tvár a oči pri sebe, ale naživo to tak nevyzerá.:) Je z Číny a má hlavu bez lepidla.:)

Keďže má ružovo-fialové očné tiene, plánoval som pre ňu nájsť nejaké oblečenie v niektorej z týchto farieb, ale nemal som čas pre ňu hľadať, tak som ju dal narýchlo do šiat od Johany, ktoré ešte neboli na blogu, s vedomím, že som zas vytvoril bizardnú dvojicu a hodil som pár fotiek na facebook, avšak tam mi baby napísali, že sa k nej odí aj tyrkysová, keďže má v očnom líčení aj tenkú vrstvu tyrkysovej. Tak Chandra v tyrkysovej aj na blogu. :) A dôvod, prečo som ju nekúpil v pôvodnom oblečení? Preto, lebo je 1 kus namiesto troch - sako, top a sukňa. :(

Tu máte krásne fotky od Renči, na ktorých jej práve chýbajú tie tyrkysove tiene.

Čo je zaujímavé, tak cez sledovanie zásielky som videl, že sa Chandra motala po USA oveľa viac ako iné zásielky a mimo iné navštívila aj 2 miesta zaujímavé hlavne z afroamerického hľadiska. Jamajku - známu raggee, Bobom Marleyom a černochmi vo veselých farbách. A Atlantu - miesto, kde žije najviac bohatých černochov v celých Spojených štátoch, ich životný štýl môžete poznať z reality šou Skutočné paničky z Atlanty, ktorá sa bude vysielať čoskoro aj na Slovensku.

Aby textu nebolo málo, ešte Vám ním budem znepríjemňovať život aj pri fotkách. :D









Chandra a jej stretnutie s pravekými tvormi. :) Musím priznať, že moriek a moriakov som sa vždy bál , ale odkedy ich majú susedia, tak už s nimi nemám problém.:)










Chandra aj s naším čiernym panterom Rikim.:)





Chandra má našité vlasy aj cez ucho.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí