2011 Tim McGraw

Ďalším predstaviteľom 4-člennej skupiny "Nahé resty" je Tim. Myslím si, že ho poznáte, teda najmä vďaka Blanke, ktorá ho vlastní, rovnako ako jeho spoločníku zo setu a zároveň Barbie podľa Timovej ozajstnej manželky Faith Hill.:)



Tima (a jednu ďalšiu bábiku, ktorú Vám predstavím nabudúce, ale nie je to Faith Hill :D) som zakúpil na ebayi a zaplatil som za nich aj DPH. :( Tim sa mi vždy páčil, osobne som fanúšik mužskej tváre 2005 Ken (už ich mám troch). Na Timovi sa mi páčilo strnisko, hnedé oči a aj vlasy, ktoré sú síce krátke a na fotkách môžu budiť dojem, že ho ostrihal niekto nešikovný, ale naživo vyzerajú fajn. Telo je kĺbové, ešte zo 70.rokov, avšak v kolenách je dosť labilný, čiže (prichádza veta, ktorá všetkých šokuje :D) by som preňho uprednostnil mužské model muse a zároveň chcem povedať, že by Mattel mohol túto tvár prerobiť aj na novšie uchytenie hlavy na krku.

Prečo som ho kúpil nahého? Preto, lebo Faith som vôbec nechcel, viem, že v poslednej dobe ste si ju obľúbili všetci u Blanky, ale pre mňa stále nepatrí medzi bábiky, ktoré chcem. No a ďalší dôvod, okrem Faith je oblečenie, ktoré je zošité dokopy, teda okrem saka. Jeho ceny sa začali šplhať do astronomických výšok, tak bolo na čase ho už konečne zakúpiť.:)

Osobne hudbu Tima McGrawa, i keď ako spevák je v USA známejší, nepoznám, je mi známejší skôr ako herec. Videl som ho vo filme Flicka / Zvláštne puto, kde hral manžela Marie Bello a otca Allison Lohman. Potom som ho videl v komédii Vianoce na štvrtú, kde hral šialeného brata Vincea Vaughna a švagra Reese Witherspoon. A naposledy som ho videl vo filme Blind Side / Zrodenie šampióna/ Splnený sen ako manžela Sandry Bullock (dostala za tú úlohu Oscara).

Tu si môžete v češtine prečítať jeho krátky životopis + pozrieť si obrázky z jeho filmov:

Či sa Ken sa podobá svojej predlohe neviem povedať, trochu asi áno, ale osobne v ňom vidím skôr Brada Pitta, napriek tomu, že nie je blond a modrooký.:)

Takto vyzerá promo:



Ja som Tima obliekol do košele od roztlieskavačov od Johany a 3/4 riflí od Marušky.:) Košeľu má zakásanú, pretože košeľa má gumu cez rozkrok, tým pádom sa nedá dať von a nechcel som ju rozstrihnúť.:) Tim má aj prsteň.:) A teraz záplava fotiek, pretože on má úžasnú maľbu.:)




















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí