2005 Cynthia Rowley Barbie

Tak, že síce som Vám povedal, počty bábik, ktoré ešte tento rok na blogu uvidíte. Ale dnes tu mám pre Vás ani nie nahý rest, ani bábiku od darcu a ani tú, čo zatiaľ nikde nebola podrobne zdokumentovaná. :D Lebo ako sa hovorí: "Ľubo mieni, Katka mení." :D


Cynthia Rowley je známa bábika s tvárou Lara z Gold Label kolekcie. Myslím si, že ju všetci poznáte. Z blogov, ktoré sledujem bola najvýraznejšie prezentovaná u Terry, u Danči a u Katky (ktorá vymazala jej fotky). A práve Katkina Dominique nakoniec skončila u mňa v pôvodnom oblečení, s jedným párom topánok, taškou, stojanom, zberateľskou kartičkou a certifikátom a bohatšia o šperky.:) Pôvodne mala prísť bez kabáta, ale Katka zmenila názor a čakalo ma prekvapenie.:)

Laru som už neplánoval kúpiť žiadnu a ani ďalšiu bábiku mimo objednaných, ale Katka rozmýšľala nad jej predajom na facebooku a ja som jej napísal hneď, že mám záujem, i keď definitívne rozhodnutie hneď nepadlo. :) Cynthia je mojou druhou Gold Label bábika a zároveň aj mojou druhou zberateľskou blond Larou.

Je nádherná, má veľmi milú a mladistvú maľbu tváre a je to jedna z mála bábik, u ktorej ofina po prevlásnení chýba. A celkovo jej vlasy sú farebne, dĺžkou, materiálom a jemnou vlnitosťou úchvatné, takže je ju škoda, prevlásňovať. :D Cynthia by sa mi hodila do nejakého filmu zo 60.rokov.:) Poznámka pre Hanneton: Dvíhanie ofiny sa nekonalo.

Katka ju poslala minulý štvrtok a v pondelok bola u mňa. Čiže jej cesta bola asi plynulá, akurát na našej dedine sa skomplikovala, milú poštárku zastupovala naša suseda, s ktorou sa nemáme v láske, lebo máme diametrálne odlišné názory na držbu psa na reťazi a hrubé správanie sa k nemu. Cynthiu síce doniesla k nám domov, ale neodpustila si poznámku, že ešte, že neprší a som doma, lebo by mi to zmoklo v schránke. Čiže pôvodne by chúďa Cynthiu strčila do schránky, kde by určite prišla k úrazu ona alebo stojan alebo by ju tam, tak dala, že mi ju okoloidúci môžu zobrať. Ešte sa ma aj spýtala, či ešte niečo také čakám, keď som povedal "áno a ešte tento týždeň", poznamenala, že to už snáď nebude roznášať ona. Našťastie dnes už chodila zas tá milá a doniesla mi člena nahých restov (toho štvrtého). :)

No, takže Domča.:)























Dominique niekedy určite uvidíte aj bez kabáta.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí