2013 Fashionistas Ryan

Tak a konečne je tu Ryan a ja s plnohodnotným článkom v ktorom si spomeniem aj na viaceré Vás zberateľky.:)


Ale najprv chcem poďakovať Zaide za spravovanie prehľadu mojej zbierky, okrem rozdelenia na Barbie, Kenov, Disney, iné a rozdelení na zberateľské a playline bábiky, vytvorila aj oveľa podrobnejšie členenie - napríklad prírastky za každý rok spolu, kategória Speciality, v ktorej nájdete členenie na samostatné kolekcie - DOTW, Roztlieskavačky, Barbie Basics, Fashion fever a Benetton. Ďalšia kategória Vám zas poskytne prehľad mojich bábik podľa ich tvárí, momentálne sú tam bábiky od 1971 Steffie do 1998 Goddess. A určite pribudnú aj od 2000 Kayla/Lea do 2009 Louboutin.:) A ešte, keď si kliknete na Sbírka a uvidíte všetko dokopy. :) Veľmi ma tešia tieto Zaidine prehľady a som jej veľmi vďačný.:)

Ryan ako postava v Barbie webovom seriáli je mojou najobľúbenejšou postavou. Je veľmi zábavný, dosť namyslený a má úžasné oblečenie a vlasy, preto som dychtivo očakával kolekciu bábik zo seriálu, ale Ryana ako jedinú dôležitú postavu nevyrobili. A pritom on je tam už od prvej série, nie ako Summer a Midge, ktoré pribudli až v tretej. Dobre, dobre, dievčatá sa lepšie míňajú, ale Ryana nemali vynechať a basta.



A tým, že som čakal na Ryana z Domu snov, som Ryanov z Fashionistas Ignoroval. Ale nakoniec sa vo mne spojilo to, že som si chcel z Bratislavy doniesť suvenír s tým, že si treba uchmatnúť nejakého Ryana, ktovie či budú aj ďalší.

Tento Ryan a ten novší, čo teraz prichádza do obchodov sú navzájom veľmi podobní. Preto zavážilo oblečenie, nepáčia sa mi rifle toho novšieho nazývaného aj "ligotavý Ryan", tak som sa rozhodol pre "dúhového Ryana". Som veľký fanúšik tejto tváre (Ryan 2011), osobne ju mám oveľa radšej ako tvár súčasného playline Kena. Je taká realistickejšia a vyspelejšia. Rád by som túto tvár videl zmenšenú a použitú v zberateľskej kolekcii.:) Bol by to super mužský ekvivalent k drsným tváram Louboutin, Mermaid a nová Nichelle, ktoré často pripomínajú už skôr FR bábiky.:) Čiže v tomto mám presne opačný názor ako Mary, ktorá túto tvár nemá rada.:) Má krásne oči a veľmi husté obočie, ktoré sa mi páči, aspoň nevyzerá čudne ako muži s prehnane upraveným obočím, prevažne Američania talianského pôvodu.

Môj problém s týmto Ryanom bol ten, že má síce môj najobľúbenejší druh mužského účesu (odborne nazývaný surférsky účes alebo shag), ale tie dĺžky na bokoch jeho hlavy sú dosť krátke a vyzerajú ako keby ho strihal niekto, kto sa do toho vôbec nevyzná, túto moju teóriu podporila aj Hanneton, už od začiatku roka sme kritizovali mnohé fotky tohto Ryan. A prečo som si ho kúpil, okrem toho, že je suvenír? Pretože, tento kus napriek zbabraným bočným vlasom má pomerne dosť dlhú a hustú ofinu, ktorá nevyzerá, že mu ju obhrýzli zajace alebo odstrihla zlostná učiteľka, ktorej vadí, že mu padajú vlasy do oči. :D :D Čiže, to, čo by mohlo niektorých zberateľov odplašiť od kúpy, trebárs Tinku, u mňa zabralo. :D

Oblečenie je celkom pekné, samozrejme, že zadná časť trička vyzerá ináč ako predná, čo je už pre Mattel nový štandard. Nohavice sú asi rifľové, ale z nejakej úplne tenkej rifľoviny, že pri dotyku, nai nemáte pocit, že je to rifľové. Topánky sú bomba a vďaka nim spoľahlivo stojí bez stojana. Má iba kĺbové ruky, ale mne to vôbec nevadí a dokonca sa to páči aj mojej mame, ktorá neznáša kĺbové nohy u bábik.:) A teraz Blanka okienko - je z Číny, takže má hlavu bez lepidla.:)

Takže, záplava fotiek.:) Jednotlivé série fotiek budem prerušovať komentármi v Jitkinom štýle.:)

Takže, krabicové fotky.:) Stál o euro menej, vďaka Dráčik karte.:)












Fotky po vybalení a pózovanie pri mojej novej košeli.:)Táto sada obsahuje aj Šárkafotky.













A Ryan sa zoznamuje, zatiaľ skôr neúspešne.

Polička - Rifľové Basics a pridružená výroba.
Ryan: Čaute, som Rajen, ale známi ma volajú Rai .
Kerry (BB 1.0 model 10, pestré tričko vpravo): Á pozrime sa, ešte sa kupuje v tejto domácnosti aj playline?
Jake (BB 2.0 model 15): Na túto poličku majú prístup len ľudia so saranovými vlasmi, vypadni!
Shannon (BB 1.0 model 12 sediaca vpravo)): Čo sa to tu objavilo?
Salma ( BB 2.5 model 4 sediaca vľavo): Hezkej Honza z nejakej vesnice, mohol nám doniesť nejaké raňajky, no ne?



Ryan: Tu sa ani nebudem zdržovať, tu sú všetci nezdravo bledí alebo majú čudné kostýmy.


Navštívil aj topmodelkovskú poličku


A zapáčili sa mu roztlieskavačky. :D



Tori: Si sympatický, ale , prečo máš takú veľké hlavu?
Ryan: Pretože som veľmi múdry.


Na záver, ešte jedna Šárkafotka a odhalenie v štýle Petry - Madame Rouge, kto vás čaká nabudúce, avšak tu to nebude až také záhadné.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí