2007 Enchanted Robert Philip

Tak a spoznávate posledný prírastok od darcu.:)



Ken predstavuje postavu Roberta Philipa z rozprávky Začarovaní / Kouzelná romance. Ide o príbeh princeznej Giselle, ktorá z rozprávkového a (kresleného) sveta sa dostane do reálneho (nekresleného) sveta. Film je pôžitkom pre Disney fanúšikov, pretože sa tam ukrývajú mnohé odkazy na jeho klasické filmy. Ak nájdete aspoň 6 rozprávkových odkazov, či už prostredníctvom postáv, scén alebo vecí v tomto traileri, ste pravý Disney fanúšik. :D


Robert je právnik zo súčasnosti, do ktorého sa Giselle zaľúbi.:)



No a Roberta hrá známy herec Patrick Dempsey (Smrteľná nákaza - prvá obeť toho vírusu od tej opice, seriál Klinika Grace / Chirurgové, Transformers 3, Vreskot 3, Dievča na roztrhanie, Ako ukradnúť nevestu a iné - snažil som sa vybrať rôzne žánre :D). Mattel si pri ňom šplhol a vyrobil pre Kena špeciálnu tvár označenú len Disney. Podľa mňa sa tvár vydarila skvelo a na Patricka sa podobá, u mňa patrí medzi tie top celebritné. Som zvedavý, kam ho Hanneton v Zaida prehľade mojej zbierky umiestni či do Kenov alebo do ostatné a Disney postavy.:)



Pôvodné oblečenie bol oblek s elegantným kabátom.:) U nás sa tieto bábiky nepredávali.


Alebo viac rozprávkovo ladené oblečenie:



Obaja Kenovia majú pôvodne "zombie" telo, môj Robert je pretelený na známe kĺbové telo zo 70.rokov, ktoré majú aj prví dvaja Fashionistas Kenovia, Legolas, chlapci zo Star Treku, Tango Ken, Tim McGraw a iní.:)

Tu môžete vidieť porovnanie - vľavo pretelený (ako môj) vpravo originál. Výškový rozdiel tam je, ale nie až tak veľký, ten vľavo je na stojane:


Môj "Bobby", "Robbie" , "Rob", "Bob" docestoval od darcu v obleku so sakom, okrem saka je celý zošitý + má super topánky. Ako som spomínal je pretelený. Vlasy má všade okrem vrchu hlavy husté a naživo vyzerajú lepšie ako na fotkách. Roberta som vždy chcel a mal vždy veľké šance u mňa zakotviť, keďže mne nevadí "prerezané" hrdlo. :D Ďakujem darcovi.:)

Som nadšený z jeho tváre, je taká živá a iná. Dokonca sa aj mojej mame páči a to je už čo povedať, lebo tej sa 95 % Kenov nepáči, ale je pravda, že síce to nevie, ale kedysi dávno počas sledovania jedného filmu s Patrickom Dempseyom poznamenala, že je veľmi charizmatický a sympatický. :D

Väčšina fotiek je na jeho tvár, má aj kotlety. Počas dnešného fotenia mi pripomenul dokonca aj iného Dempseya a to toho hraného Michaelom Brandonom v seriáli Dempsey a Makepeacová, ktorý nemá, ale modré oči a podobu tam nebudete vidieť. :D






































Tak to bola pätica prírastkov od darcu. Teraz na Vás budú čakať Victoria a 2 prírastky, čo docetovali predvčerom od dvoch známych zberateliek.:) Jeden z nich spoznáte najprv v príbehu.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí