2005 Princess of the Pacific Islands Barbie

Prechádzame k 4. bábike od darcu.:)



Táto Barbie pochádza z kolekcie Princezné zo sveta (21 bábik, ktoré vyšli v období 2001-2005). Predstavuje havajskú princeznú. 3 dámy, ktoré som si vytipoval, že by sa im mohla páčiť, mýlil som sa? :D

Jednoznačne som vedel, že sa Jitke bude páčiť, keďže sama ju vlastnila a je to jedna z jej troch naj Mattel tvárí. Lenka bola kedysi zberateľkou bábik z tejto kolekcie + tiež má slabosť pre Goddess, preto som ju aj označil. A Mary má veľmi rada Havaj a Bábiky zo sveta + túto tvár. Plus, dnes som si prečítal chválospevy od Jitky a Mary na túto bábiku, i tu.:)

Ja mám tiež rád Havaj a vždy som chcel mať nejakú bábiku reprezentujúcu tento štát. Túto bábiku som videl s mamou v obchodnom dome Kotva v roku 2006 a veľmi sa nám obom páčila, ale bola dosť drahá, tak tam zostala. Táto bábika má nádhernú maľbu a skvelo kompenzuje absenciu svetlej černošky s touto tvárou u mňa, mne totižto svetlé černošky Goddess vždy skôr pripomínajú Havajčanky a Indiánky. :D :D

Vlasy má nádherné, som vo veľkom pokušení jej ich rozpliesť. :D Docestovala ku mne vo svojich pôvodných šatách nazývaných muu muu, má aj jedno zo svojich leí a veniec na hlave. Čiže jej chýba len okrúhle lei a náramky. Bábika mala pôvodne asi telo Shani 1991 (alebo TNT 1966), ale ku mne docestovala pretelená na belly button telo. Šaty majú časť s potlačou, po ktorou je jednofarebný spodok a vzadu je niečo ako šerpa.:)

Som z nej nadšený, vychutnajte si teraz pohľad na ňu.:)
































Tak dúfam, že sa Vám páčila.:) Nabudúce spoznáte niekoho ešte novšieho a bude to prekvapenie.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí