2013 Canada Barbie

Tak a je tu tretia bábika od darcu. :) Nie je retro, ale má taký nádych vďaka sérií do ktorej patrí a jej 1976 Superstar tvárí.:)



Darca si ju objednal pre seba, ale nebol z nej veľmi nadšený, tak mi ju daroval.:) A ja som až príliš nadšený, v krabici bola taká nádherná, že som sa až po týždni odhodlal k jej rozbaleniu. :D Bábika mi pripomenula jedného Kanaďana, ktorý bol na návšteve na našom gympli. Volal sa Scotland a bol veľmi bledý, ryšavý a zelenooký.:)

Kanada ma zaujala už na prvom prome, už len farbou vlasov a voľbou tváre, je pre mňa jedným z mála príjemnych prekvapení firmy Mattel v oblasti zberateľských bábik tento rok a som rád, že som si nekúpil minuloročnú roztlieskavačku, ktorá bola tiež ryšavá Superstar.:) Kanada patrí k menej zastúpeným krajinám v kolekcii Bábiky zo sveta, za 33 rokov existencie kolekcie, je tomu len druhýkrát, čo Barbie reprezentuje túto krajinu.:)


Nebudem sa príliš rozpisovať, to prenechám Mary a jej blogu, keďže sa tiež na ňu chystá. Uvediem len pár vecí.:)

Najviac sa mi na nej páči celkovo hlava.:) To, že je veľmi bledá (2. najbledší odtieň - nostalgický), má veľmi jemné líčenie, krásne zelené oči a vlasy sú dvojfarebné - krásna červená so stredne hnedým melírom, táto kombinácia sa mi veľmi páči. Vlasy vzadu nie sú príliš husté a dosť sa bojím toho, ako vyzerajú na vrchu hlavy (klobúk má stále na hlave).

Oblečenie sa mi páči - vždy sa mi páčila uniforma jazdeckej polície, pre mňa jeden z najlepších kostýmov z kolekcie Bábik zo sveta. Ja zas nemusím tie šaty ako mali trebárs Írsko, Holandsko, Mexiko, Brazília a Španielsko + oblečenie Filipín. Viac sa mi páčia (okrem oblečenia Kanady) úzke šaty Číny, elegantné oblečenie Francúzska, sexi oblečenie Havaja, Indkino sarí, kovbojské oblečenie Chile, safari štýl Austrálie, zvodné šaty Argentíny, ležérne oblečenie UK a farebne dokonalé rozprávkové šaty Maroka. Pri jazdeckej uniforme si vždy spomeniem na seriál Smer Juh.:) Avšak vrchný diel drží pokope len opasok, nemá gombíky ani vzadu ani vpredu, ani suchý zips.

Ale, čo sa týka balenia, to ma sklamalo, krabica je kratšia a užšia ako mali minuloročné bábiky a nedá sa otvárať v štýle dverí. Otvára sa zvrchu ako klasicky u Barbie. :( Však uvidíte na fotkách porovnanie.

Ak máte otázky, rád zodpoviem.:)

Zaujímavé, na tejto bábike je to, že síce má tvár Superstar, ale občas na fotkách pripomína GG, Aphrodite a Teen Skipper tváre.:)

























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí