2012 Auburn University Barbie AA

Teraz Vám predstavím bábiku, ktorú mám týždeň.:)



Kolekcia roztlieskavačiek napriek veľkej kritike zberateľov patrí medzi moje najobľúbenejšie a preto bolo zvláštne, že mám len jednu. Minuloročné belošky ma veľmi nechytili Arkansas bola nudná blondína s tvárou GG, Alabama s tvárou Skipper ma až tak nechytila (Chile bola krajšia), Louisiana bola na prome zaujímavá Carnaval s čiernymi vlasmi, ale na reálnych fotkách nebola bohviečo, Auburn bola z nich najkrajšia - ryšavá Superstar, avšak Kanada s rovnakou tvárou ma zaujala viac.

Ale černošky boli dokonalé - moja Louisiana s tvárou "stará" Nichelle je pre mňa definitívne top. Arkansas s tvárou Mbili ma až tak nechytila. Ale Auburn a Alabama s tvárou Ashou ma stále veľmi lákali. Na ebayi som našiel aukciu so začiatočnou sumou 11 dolárov za úplne novú v krabici Auburn (bežná cena je 22 dolárov), zapojil som sa a vyhral som.:)

Táto bábika nie je až tak častá. Naživo je pekná, mne len vadia jej uši, pôsobí tak škriatkoidne. :D Mama ju okomentovala, že vyzerá ako "vymletá stredoškolská americká roztlieskavačka" a zároveň ako opica. Hanneton ju na facebooku označila za 45ročnú, ale snažím sa ju presvedčiť, že ona má len 42. :D :D :D Ale nie, podľa mňa vyzerá ako vysokoškolská roztlieskavačka, tak 23ročná a úsmev jej sedí, je dokonalá. Vlasy nie sú nič moc, ale stále lepšie ako Louisiana, na prome má lepší účes.

Je to ako keby zberateľská verzia playline Nikki - rovnaká tvár (ale v menšom rozmere), rovnaké telo a rovnaký odtieň tela, čím sa dostávam k tomu, že Mattel riadne zavádza, na stránke uvádza, že moje 2 roztlieskavačky sú ten istý odtieň, avšak pravda je taká, že Auburn je o 2 odtiene bledšia.

Zaujímavosťou je, že bábika je z Indonézie, ale jej pompomy sú z Číny. :D Je to moja 6. Adria a tretia zberateľská (celkovo je len 5 zberateľských Adrii) a nebyť tých veľkých uší a lepkavých nôh (sú gumené, ako mali niekdajšie playline bábiky) je super.:) Ďalšou zaujímavosťou je, že má v sukni všitú spodnú bielizeň.:) Popruhy vzadu sa dajú odopnúť a pompomy sú na gumu (takú ako býva v nohaviaciach).

Promo:






















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí