1992 Sparkle Eyes / Diamant Barbie

Po súčasných a tmavých bábikách, prechádzame na belošské retro.:) Priaznivec môjho blogu sa zbavoval určitých zásob v svojej zbierke a tým pádom mi daroval 3 bábiky, ktoré Vám predstavím v chronologickom poradí (čiže nabudúce bude o trošku novšia bábika ako je rok 1992 a tretia bude o veľmi veľa novšia ako prvé 2). :) Táto bábika bola prekvapenie, o ďalších dvoch som vedel, ale o tejto nie.:)



Ide o bábiku Sparkle Eyes, avšak u nás skôr známu ako Diamant Barbie. Je to veľmi kultová záležitosť, môžete ju poznať aj z jedného z mojich katalógov, kde je dokonca na úplne prvej strane. Myslím si, že v roku 1992 bola veľmi žiadaná, i keď bola v tieni Ultra/ Totally Hair Barbie:


Táto bábika je výnimočná tým, že má v očiach vsadené diamanty modrej farby, ktoré sa lesknú. Čo bol aj dôvod toho, prečo som sa jej ako dieťa bál. :D A musím priznať, že prvú noc, čo bola u mňa som sa bál toho, že jej v tme budú jej oči svietiť.:)

Bábika má svoje vlastné šperky a zjemnenú - vyžehlenú verziu jej pôvodného účesu. Jej vlasy sú veľmi zaujímavé, pretože má veľmi hustú a širokú ofinu, ktorá obopína skoro celý obvod vrchu jej hlavy a pod tým sú dlhé vlasy.:) Šaty dotvárajú retro nádych.

Z bábiky som veľmi nadšený, keďže napriek tomu, že je to blond bábika s tvárou Superstar, je zas trošku iná ako moje ostatné.:) A je to úžasné okuknúť si takto naživo a zblízka bábiku z môjho detstva.:)

Takto vyzerala pôvodne:












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí