Diel 9: Trampoty jednej matky

Posledný plnohodnotný diel, 10. diel bude taký pozbieraný z viacerých rozhovorov a bonus voľne rozbehne 2. sériu.:) Ináč, Mirana nenacvičuje chodenie v štýle filmu Počiatok, len sa mi ju nepodarilo lepšie umiestniť na stojan.:D


Príbeh nadväzuje na tento:


Ani nie hodinu po návšteve Esme sa Mirana dozvedela o tom, že u nich bola a keď sa pozrela na webstránku časopisu Basic Twilight zbadala reklamu na ďalšie číslo, ktorého súčasťou boli materiály od nich. Samozrejme, hneď jej došlo, cez koho informácie unikli a Betty hrozí vyhadzov. Preto tá zavolala svojej dcére Terese, lebo tuší, že aj ju to ovplyvní.

Teresa: Mirana, prečo tu je ona?
Mirana: Pretože, preberá po Tebe fotenie do ďalšieho čísla!
Teresa: To hádam nie, to malo byť moje číslo!
Nina: Bohužiaľ, blondínka! Kvôli tvojej materi, to mám ja. HAHA.
Mirana: Však, aj tak, to zostane v rodine, nie? Nechodíš náhodou s tým vlasáčom, čo je bratranec Niny? Hihi!


Nina: Áno, i keď s Jakeom sa nestretávam, odkedy chodí s touto plastovou Barbie!
Teresa: Kto ti je tu plastový? Ty botoxová príšera!
Mirana: Toto fakt nemám náladu počúvať!
Nina: Už idem, aspoň viem, že dnes už nebudem jesť. Ale Ty si Tereska môžeš zájsť do mekáča a dať si celé menu, už nemusíš byť štíhla!
Teresa: Ty, hnusoba jedna!



Teresa: Mami, čo si urobila?
Betty: Bola tu teta Esme a ukradla isté naše materiály. Neboj sa, získaš inú kampaň.
Mirana: S tým by som si nebola taká istá, Betty. Neviem, vôbec či takého zradcu ako si Ty tu chcem mať a tým pádom ani tvoju dcéru! Zavolajte Adamovi, nech príde, okamžite!


Nadia: Čo sa to tam deje? Teresa vyzerá veľmi nahnevane. Ako mohla Esme svojej sestre také niečo urobiť?
Tamika: Nie je to prvýkrát Esme je prosto mrcha.
Nadia: Ale veď sú predsa sestry!
Tamika: V tomto biznise sa rodinné vzťahy nerátajú, je to tu tvrdé!



Adam: Prečo ste ma volali? Dnes mám ísť so Shannon na večeru, nemám čas behať po meste!
Betty: Mirana kázala.
Teresa: Naša mater si neustrážila tajné materiály, teta Esme jej ich ukradla a Mirana zúri. Ju chce vyhodiť a ja som prišla o kampaň, dala ju tej zmiji Nine.


Adam: Mňa z vás - ženských porazí! Niekedy rozmýšľam, či neodíjdem do Tibetu do kláštora, kde sú len chlapi! Ja vás nechápem!


Teresa: Netrep, bez behania za sukňami by si nedokázal žiť! Nehovoriac o tom, že tam by si sa stále len modlil a nemohol by si nosiť svoje drahé značkové handry, čo Ti kupujú všetky tie ženštiny, čo s nimi spávaš + všetky tvoje technické hračky!


O chvíľu v Miraninej kancelárii.
Adam: Miri, nevyhadzuj matku a dal Terese späť kontrakt.
Mirana: Nie, už roky som chcela vyhodiť tvoju mamu, je to hrozné nemehlo a čo tá už urobila priešvihov. A kontrakt som sľúbila už Nine a vieš, že síce som mrcha, ale svoje slovo vždy dodržím!
Adam: Prosím, daj im ešte šancu.


Mirana: Och, nechápem, prečo mám pre teba takú slabosť, môžem mať každého snaživého začínajúceho cucáka v mojej brandži, čo len chcem a ja stále chcem spať len s tebou. Je to síce kvôli mojim peniazom a moci, ale aj tak to mám rada.
Adam: Nezabúdaj, že v tvojej brandži, je 80 % chalapov teplých!
Mirana: Dobre, matku Ti nevyhodím, Terese kontrakt nevrátim a ty prídeš dnes večer ku mne! Myslím si, že skvelý kompromis.
Adam: Jednoznačne!



Adam: Mama zostávaš, segra sorry, Tebe sa to už nedalo vybaviť!
Teresa: Tak si jej mal povedať, že ju dáš dole!
Adam: A si myslíš, že čo musím urobiť, aby našu mamu tu nechala pracovať? Dnes večer musím ísť k nej! Neviem, ako to vysvetlím Shannon! Nemohol by ma Jake kryť?
Teresa: Mohol, ale nebudem do toho zaťahovať svojho chlapa, keď z toho nič nemám. Nech Ti mater pomôže, kvôli nej musíš spať s tou hnusnou starou korytnačkou!
Betty (so slzami v očiach): Deti, moje! Veľmi ma to mrzí!


Adam s Teresou zlostne odišli.
Betty: Som na hovno matka! Ako toto môžem dopustiť?
Tamika: Neplač, Ty za to nemôžeš! Tvoja sestra je suka, tvoj syn spáva s mnohými bohatými ženskými a profituje z toho, s Miranou už chrápal veľa rázy, toto ho nezabije! A tvoja dcéra je nevďačná krava, ktorá si ťa vôbec neváži. Si dobrá mama, akurát, že tým, že si ich sama vychovávala popri práci pre Miranu, si na nich nemala čas a ovplyvnili ich nesprávni ľudia!
Betty: Dúfam, že aspoň Shane ma má stále rád.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí