Diel 10: Prezradené tajomstvá

Uzatvárame 1. sériu.:) Dozviete sa, prečo Mirana neostrihala Nadiu. Čo sa spýtal Wendell Jill? Je naozaj Esme tak zlá? Odíde Nadia z redakcie? Prečo má Midge taký vplyv na Miranu?



Mirana: Musela som prísť za Tebou! Ale preboha, čo to máš na sebe? Tá farba sa Ti vôbec nehodí k vlasom!
Midge: Deti majú v škôlke karneval, tak aj rodičia musia byť v kostýmoch. A tieto šaty boli iba za 3 eura! No dobre, povedz, čo chceš!


Mirana: Daj mi tie nahrávky, čo ma s nimi vydieraš!


Midge: Nedám, pokým sa nepôjdeš liečiť! Tie výduchy hnevu, čo sú tam zachytené sú u Teba bežné!


Mirana: Chodím k psychiatrovi, zamestnala som tú vyškerenú, čo si mi poslala, dokonca som prestala strihať ľuďom vlasy, nikoho som už mesiac nevyhodila a mala som na to príležitosť!
Midge: To je skvelé, ale nemám z teba pocit, žeby si už bola dobrá, teda normálna! Keď ten pocit budem mať, tak Ti ich dám, ak nie pošlem ich do médií a budeš mať po povesti!
Mirana: Nenapadlo Ti, že ťa môžem dať na políciu, že ma vydieraš?
Midge: To neurobíš, som tvoja sestra a médiá, by zaujímal dôvod vydierania. A keby zstili, že nie sú v tom peniaze, ale pomoc Tvojim zamestnacom a aj Tebe, tak by si mala iba ty z toho problémy, nie ja!




Chris: Zlato, som tak rád, že sme dve obaja sami doma. Žiadne tvoje kamošky, moje sestry na inšpekcii.
Michelle: Ja som tiež rada, že môžeme byť spolu.
O chvíľu niekto zazvonil.
Michelle: Idem otvoriť.


Nadia: Ahoj, potrebujem sa niekomu zdôveriť!
Michelle: Teraz?
Nadia: Áno, je to vážne! Ahoj, Chris.
Chris: Čau. Mám odísť?
Michelle: Hádam, nie.
Nadia: Radšej, áno. Prepáč, Chris.
Chris: V pohode.


Nadia sa rozplakala a rozpovedala Michelle, všetko o Mirane, strihaní vlasov, šikane, krádeži článkov, využívaní sexu na udržanie práce a vlastne všetko o práci v časopise, o nekalých praktikách.
Michelle: To je strašné, mala by si odtiaľ odísť a to hneď!
Nadia: Ešte to skúsim vydržať, ale potrebovala som sa niekomu zveriť. Našim rodičom, to nechcem hovoriť. Mrzí ma, že som vám pokazila večer s Chrisom!
Michelle: On to pochopí, som rada, že si sa mi zverila.



Esme: Ahoj, sestra!
Betty: Nešker sa mi do ksichtu, kvôli tebe som skoro prišla o prácu, Teresa prišla o fotenie, Adam sa musel vyspať s Miranou. A ani jeden sa z nich so mnou nerozpráva. Musela som klamať Adamovej snúbenici Shannon, že išiel za otcom, keď išiel spať s Miranou. A k tomu všetkému má Shane zlé známky a pokarhanie riaditeľom školy. Exmanžel odmieta so mnou hovoriť, venuje sa len tej svojej milenke. Viem, že za všetko nemôžeš, ale hrozne si mi všetko skomplikovala!


Esme: To ma mrzí, nechcela som nikomu ublížiť, ale môj časopis krachuje, potrebovala som nejakú senzáciu, čo by mi zdvihla predajnosť, vieš, musím Henrymu platiť školu v Londýne, je veľmi drahá, potrebujem peniaze!


Betty: To je mi ľúto, prečo si mi to nepovedala? Pomohla by som ti.


Esme: Sama nemáš.
Betty: To je pravda, veľmi ti závidím tvoj vzťah so synom, vždy ťa mal rád, To moje deti sú k u mne veľmi zlé, nemajú ma za nič!
Esme: To je mi ľúto.


Obidve sa rozplakali a začali sa vzájomne utešovať.


Wendell: Jill, môžem sa ťa niečo spýtať?
Jill: Áno? Len dúfam, že sa ma nespýtaš, že či mám toaletný papier? Hihi!
Wendell: Nie, ale nevidela si moje topánky, ako som liezol, spadli mi.
Jill: Aha, tu sú!


Wendell: Viem. Žartoval som, chcel som sa spýtať, či si ma chceš zobrať?
Jill: Čože? Však sa skoro vôbec nepoznáme?



Wendell: Keby si sa videla, ako si sa zatvárila. Hihi. To bol vtip. Chcel som sa spýtať, chceš so mnou chodiť?
Jill: Áno, veľmi rada.




Takže, to bola prvá séria.:) Môžete písať, čo sa Vám najviac páčilo, čo nie. Čo očakávate od druhej série a tak. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí