Bonus

Isté prepojenie medzi 1. a 2. sériou, ale dosť zveličené, také trošku odreagovanie, prepojenie aj s dvomi úplne inými blogmi.:) Smerodajné pre ďalšie smerovanie 2. série bude len úvodný monológ a záver.:) P.S. Tentoraz ten príbeh nikto nečítal skôr, ako je na blogu.:)


Murron sa nasťahovala do nového mesta a hneď chytila šancu zapadnúť za pačesy. Preto sa chce zúčastniť párty v kostýmoch, ale i tak je nesvoja.

Murron: V tomto cudzom meste plnom cudzích ľudí,v cudzom byte spávam,strach ma zo sna budí.
Všetko je tu cudzie slová aj dotyky.Ach, všetko je to tu také vzdialené, nuž čo musela som odísť, musím to brať ako výzvu. Nathan, Giselle a Erick tiež odišli, ale zas sú všetci spolu. Niekedy by som ich mala ísť navštíviť. Gis sa stále s Nathom háda, k Erickovi ju to ťahá. Nath si našiel partnerku, ale vraj to nie je také ružové, ako sa to zo začiatku zdalo. Dúfam, že mi Gis zas pošle mail.



Prechádza sa po meste, keď zrazu zbadá známe tváre.

Murron: Čaute, Christine a Coleen! Som rada, že aj Vy ste sa sem presťahovali!


Christie a Chloe: Čože, o čom to hovoríš. Ľudia sú dnes nejakí divní!
Murron: Zvláštne, vyzerali presne ako ony.



Murron: Wau, Vanity a Payton. To je náhoda!


Michelle: Nina, poďme preč, táto osoba zjavne hľadá nejaké osoby, čo sa na nás podobajú a ktovie, čo s nimi chce!
Nina: Máš pravdu, nemám chuť si s nikým začínať, teraz keď mi ide po krku Teresa.





Murron zostala stáť v šoku, ale potom sa potešila, keď zbadala ďalšiu známu tvár.

Murron: Zlatka, Zlatíčko! Aká som rada, že si tu práve ty - najmilšia osoba, ktorú poznám!


Mirana: Ty ryšavá žobráčka, čo tu po mne vykrikuješ! Čo sme spolu husi pásli!
Murron: Prepáčte, vyzeráte ako jedna moja známa.


Potom na lavičke v parku zbadala ďalšiu známu tvár.
Murron: Kurt! Si toto ty?
Kurt (trošku zmätený, no vytušil šancu): Áno, baby, som to ja!
Murron: Konečne niekto naozaj známy a nielen dvojča známych ľudí!


Kurt: Som rád, že ma rada vidíš, nepremeníme túto radosť na niečo iné?
Murron: To nie sí Ty! Kurt, čo ho poznám, by nikdy obťažoval žiadne dievča.


Murron sa vymanila a zas zbadala niekoho známeho.


Murron: Bella!!!!!!!!!! Si Bella?
Bella: Áno.


Murron: Ty, potvora! Kvôli Tebe som musela odísť!
Bella: Dajte mi pokoj!
Murron: Nedám! Kvôli Tebe som musela odísť od Vandy!
Bella: Čože? Žiadnu Vandu nepoznám!


Leah: Ty si Murron, čo ide na párty našej organizície?
Murron: Áno!
Bella: Leah, pomôž mi táto žena je šialená! Ja určite nie som, tá za ktorá ma považuje!
Murron: Musíš to byť Ty! Vzhľad sedí a meno tiež. Si predsa Bella Swanová?
Bella: Nie som, som Bella Jett!


Murron: Aha, no to ma mrzí!
Bella: To sú, ale ľudia!
Leah: Tá Bella Swanová, Ti nejako ublížila?
Murron: Áno, ale nechcem o tom hovoriť!


Išli na párty.

Murron: Vyzerá to tu super!
Leah: Áno, o chvíľu príde aj náš riaditeľ. Aha tu je!


Murron: Myslím si, že asi odpadnem! To je on!




Murron prišla od Vandy a preto som jej vytvoril príbeh, kde sa stretáva s bábikami - dvojčatami Vandinych bábik. Možno ich je viac, ako by sa hodilo, ale stále menej ako som pôvodne plánoval. :D BB 1.0 model 9 od Vandy som pomenoval podľa zberateľky Zlatky, od ktorej ju Vanda mala, pripadalo mi to super v súvislosti s mojou Miranou a jej povahou, čo má u mňa. :D Na začiatku rozpráva Murron od bábikách, ktoré od Vandy odišli k Zmrzlinke.:) A Murron sa pobila s Bellou, pretože, Vanda triedila zbierku pdoľa kľúča - každá tvár len raz a Bella s Murron majú tú istú tvár, Bella zostala a Murron odišla ku mne.:) Naz váer tohto príbehu nadviažem v druhej sérií.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí