2.1 Láska nečaká nonstop


2 nové postavy doplnené:



Murron: To je on!


Leah: Vy sa poznáte?




Orlando: Nie, aspoň o tom neviem. Volám sa Orlando Greenleaf.


Murron: Prepáčte, podobáte sa na jedného muža z mojej minulosti.
Orlando: Dúfam, že nie nejakého grázla?
Murron: Nie, bola to moja platonická láska. Ach, prepáčte, čo to tu hovorím!
Orlando: Neospravedľňujte sa.


Murron sa vznášala akokeby v snoch, tento Orlando vyzerá, že je rovnako úžasný ako muž z jej minulosti. Je krásny, je to naozaj realita?

Snová sekvencia




Ale každej rozprávky je vždy koniec!

Orlando: Murron, chcem vám predstaviť moju snúbenicu Keiru.
Keira: Teší ma, že vidím novú tvár. Pchehehehahahaa!
Murron (smutne): Aj mňa.


Keira: Poznáte tu v meste už niekoho? hihahahah!
Murron: Mala som ten pocit, ale nie.


Keira: Tak môžeme skočiť na nákupy. Hihihaha!


Murron (jemne otrávene): Áno!
Keira: Tak zajtra. Hihihia!
Murron: Áno.




Murron zostala smutná, muž jej snov a zadaný a ona sa ide priateliť s jeho snúbenicou. Zostalo jej ťažko.


Vanda mala tiež Legolasa, tak som si vymyslel, že ten bol jej platonická láska.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí