2012 Barbie in Mermaid Tale 2 Ken

Môj jubilejný 10. prírastok v tomto roku.:)



Tento plážový Ken sa striedavo objavoval a mizol z môjho zoznamu. Novú tvár playline Kenov veľmi nemám rád, ale tento Ken sa mi zapáčil hneď na prvých reálnych fotkách. Ale naživo som videl iba raz dva kusy a vtedy som mu odolal. A potom som ho veľakrát spomínal, preto mu aj Hanneton vymyslela meno Vendelín, čiže nebol až tak bežný. Nakoniec po fotke, na ktorej bola ponuka hračkárstva, kam Hanneton chodí najčastejšie a dvojča Wendela tam bolo, rozhodol som sa ju poprosiť, aby mi ho kúpila a tak sa aj stalo, vyberala z troch kusov a vraj tento mal najlepšie vlasy, čiže ďakujem Hanneton, že mi ho kúpila ako darček.:)

Je to modrooký blonďák - moja nie príliš moja obľúbená kombinácia, ale jemu to pristane.:) Je síce zombík, ale aspoň má normálnejšiu pozíciu rúk ako Kenovia v minulosti. :) Do jeho výbavy okrem plaviek, patria len slnečné okuliare a prívesok - žiadne tričko, telové mlieko, lopta či uterák. Meno Wendell vzniklo spojením Vendelína a postavy Wendella Braya zo seriálu Kosti.:) To, že ho začnem do príbehov, bolo náhle rozhodnutie, vôbec som to neplánoval.:) A už vôbec nie ako partnera pre Jill, to vzniklo až pri fotení, keď jej Wendell dal darček v podobe šiat od Hanneton. :D Raquelle je na fotke, lebo ona chce vždy vo webseriáli Kena. :D Na "prezlečených" fotkách, ako aj v oboch dieloch príbehu, kde sa vyskytol má tričko od Marušky a rifle od Mattela.:)










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí