Diel 3: Nezvestná mačka

Televize Markíza uvádí: Díl třetí! (tu som si pripomenul časy, keď televízia Markíza vysielala filmy s českým dabingom, ktorý odkúpila od niektorej z českých teelvízií a dala si aj úvod do češtiny na rozdiel od iných televízií, ktoré tam dali Televízia Joj / Slovenská televízia uvádza a až potom po česky všetko). :)



Rádio: Časové znamenie ohlásilo sedem hodín!!!!!!!!!!! Správy - V Nemecku na Oktoberfeste sa 6 ľudí ľahko zranených, pritom ako sa vzájomne o seba potkli v stave opitosti. V Prahe našla 70ročná dôchodkyňa na ulici žreb s ktorým vyhrala v lotérií 6 500 000 Kč. Dnes bude 16 stupňov, miestami oblačno až dážď!"


(Jill sa pomaly zobúdza v posteli, zrazu sa ozve hromadné zamňaučanie).
Jill: Áno, už idem! (otvára balkónové dvere, kde má mačacie záchody a jej domáci miláčikovia vykonávajú potrebu).


Jill: Ach to je kosa! Milí moji, už ste si vybavili, čo ste potrebovali? (mačky vstupujú do miestnosti).


Jill: Á (zíva). Vrátiť sa do postele či už zostať hore? A, čo idem späť do postele, stačí keď sa pozbieram až o hodinu. :) Podriemte si aj vy (hovorí svojim mačkám).


O chvíľu sa rozozvučí zvonček. Jill sa zdvihne z postele a pozrie sa cez priezor dverí. Pomyslí si:
Jill: Žeby poštár? Kto je tam?
Muž: Dobrý deň, som sused ,bývam nad Vami, práve som sa nasťahoval!
Jill: Prepáčte, ale môžete chvíľu počkať? (Jill bezradne hladi na svoju nočnú košeľu)


Muž: Jasné, ale neviem či to vydrží táto mačka? Je asi vaša, aspoň suseda, čo býva vedľa mňa mi povedala, že iba vy máte mačky v tomto vchode.


Jill: Mačka? (pozrie sa na svoje osadenstvo a v tom zistí, že jej chýba jej nádherná biela perská mačka Sidónia, rýchlo otvorí dvere v nočnej košeli, muž zostane stáť s otvorenými ústami, Jill schytí mačku).


Jill: Ďakujem! (a zabudne dvere za sebou)
Muž stojí pred dverami ako obarený. V tom sa dvere znovu otvoria.


Jill: Prepáčte, ďakujem Vám, že ste zachránili moju Sidóniu.


Muž: Nič sa nestalo, ležala na mojom balkóne, asi vyliezla na môj balkón z vášho. Mám veľmi rád mačky, ináč volám sa Wendell Beachcomb!


Jill zostala stáť ako vo sne, je to láska jej života?


P.S. S týmto príbehom som si riadne zavaril, keďže nemám posteľ, nočnú košeľu a ani žiadne mačky. :D A ešte ani Ken nechcel držať tú akože mačku. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí