Diel 1: Párty

Tak a je to tu prvý z desaťdielenj prvej série môjho seriálu.:) Televízia ĽuboFILM v koprodukcii s ProSieben, televize Prima, CET 21 uvádza koprodukčný film - Diel 1. :D :D



Michelle vo svojom (a Chrisovom) byte usporiadala babskú párty. Už týždeň má z toho hrôzu ako to dopadne, prvýkrát pozvala Chrisovu sestru Nikki, okrem nej susedy Midge a Jill a svoju sestru Nadiu.

Nikki sa rozhliadla po miestnosti.
Nikki: Trochu bordel, nie?
Michelle: Áno, ale veď poznáš Chrisa, že je bordelár.
Nikki: To áno, ale Ty si tu na to, aby si po ňom upratovala.


Nikki išla skúmať kuchyňu , Michelle zostala stáť ako obarená. Midge zatiaľ vedie dialóg s Jill.
Midge: Jill, už máš niekoho?
Jill: Nie, nemám. Zatiaľ všetkým mojim frajerom vadili moje mačky. Buď úplne alebo mi vraveli, že viac ako 2 mačky je choré, ach jaj! Moje mačky sú kao moje deti. Či ja niekedy niekoho nájdem? Alebo čistá a romantická láska je iba vo filmoch?
Midge: Nestrácaj nádej, určite sa niekto objaví. A budeš šťastne vydatá ako ja.:)
P.S. na fotke bol neporiadok, tak som ju narýchlo amatérsky upravil.



Nikki začala drhnúť umyvadlo v kuchyni a potom začala umývať aj taniere.
Michelle: Čo to robíš?


Nikki: Umývam, je tu plno špiny, veľmi zanedbaná domácnosť! Keby to videla moja mama, hneď by Chrisovi zatrhla tu bývať!



Medzitým sa začala Midge rozprávať s Nadiou.
Midge: Počula som, že popri škole by si si chcela nájsť džob v módnom odvetví.
Nadia: Áno, to je môj sen. Analyzovať módu!


Midge: Moja sestra Mirana vedie časopis Fashionista, možno by mala voľné miesto, spýtam sa jej.


Nadia: Mirana Hadleyová je Tvoja sestra? Wau! To by bolo úžasné pracovať pre ňu.


Midge: Keď myslíš? Tak sa jej spýtam. Michelle mi hovorila, že si veľmi talentovaná, tak sa za teba zaručím.
Nadia: Ani nevieš, ako sa veľmi teším a ďakujem.

Odrazu sa ozval klopanie na dvere, Michelle išla otvoriť, vo dverách stála Allison - sestra Nikki a Chrisa.


Allison: Toto čo má byť? Prečo si ma nepozvala na párty? Až Chris mi povedal, že dnes tu máš párty.
Michelle: Povedala som Nikki, že aby ti o párty povedala. Že, Nikki?
Nikki: Áno, teraz si spomínam, asi mi to vyfučalo z hlavy. Vieš, celý deň sa nezastavím. Byť mamou je práca na plný úväzok!
Allison: No to je, teda úžasné, tak ty si to povedala tamto tej, aby to povedala ona mne?
Michelle: No, áno. Však ste sestry. A sestry si všetko povedia, aspoň ja a Nadia, to tak robíme.
Nikki: Michelle, tak to žiješ v nejakom rozprávkovom svete.
Allison: S hentou je problém sa telefonicky spojiť, nikdy nezavolá späť!
Nikki: Nebudem si predsa míňať svoj kredit! A už určite nie na Teba. To, že sme sestry, nič neznamená, nepotrebujem sa s tebou rozprávať.
Allison: No, tak to je úžasné, toto počuť od svojej staršej sestry. Mama by mala radosť.
Nikki: Neťahaj do toho našu mamu, nieže jej pôjdeš zas žalovať!


Allison a Nikki sa začali osočovať a skočili si do vlasov.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí