2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Esme

Predstavujem Vám môj 9. tohtoročný prírastok a jediný, ktorý naozaj spadá do tohtoročnej kolekcie. :)



Esme je z ebaya a prišla po balíku od darcu, po Jasperovi + modeli 8 a aj po Dive. :) Získala si ma hneď od prvého proma, pretože sa im naozaj skvelo podarila a potešil ma výber tváre Teresa 1990. Oblečenie na pohľad vyzerá super, ale tým, že je len jednodielne, rozhodol som sa kúpiť Esme bez šiat.:) V pôvodnom oblečení a aj s popisom jej filmovej predlohy ju nájdete u Zuzky.:)

Esme má najbledší odtieň, aký Mattel má "Peace", krásne hebké vlasy, výrazné líčenie, ktorému dominujú tmavé pery a má aj znamienko krásy.:) Na fotenie som jej obliekol červené šaty od Marušky, aby som skĺbil jej elegantnosť dámy s tým, že je upírka.:) Som s ňou spokojný, až na jej tvrdú hlavu.:(







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí