Liv bundička :)

Odkedy som videl túto bundičku u Lenky, veľmi som po nej túžil.:)



Ale nikde v mojej blízkosti nebola, avšak Katka - Zmrzlinka ju zohnala a tým pádom som absolvoval svoju 1. Katkovskú výmenu - výmena vecí za iné veci bez použitia financií.:) Ale keďže ja pre bábiky neviem nič robiť, vlastne som Katke iba sprostredkoval oblečenie od Marušky.:) Okrem tejto bundy prišlo toho ešte veľmi veľa, tentoraz Vám predstavím všetko postupne.:)

Takže bunda - je zo samostatného balíčku oblečenie pre Liv bábiky, okrem nej k tomu patrí aj to fialové tričko. Odkedy mi Katka napísala, že ju má, hneď som v nej videl 4 bábiky. :D

1. Joan - rockový štýl
Stačilo spojiť jej pôvodné oblečenie s bundou a vznikla pravá rockerka.:)




2. Katya - jemnosť + tvrdosť
Vždy sa mi páčilo oblečenie Making of Erin od IT, tak toto je pokus o niečo podobné romantické šaty + kožená bunda.:)




3. Megan - sexica
Sexi minisukňa a kožená bunda, to je pre mňa kombinácia, ktorú na žene nikdy neprehliadnem. Ale legíny som jej mal vyzliecť, pretože legíny sú mužmi považované za asexuálne oblečenie (zakrývajú ženám nohy, ktoré by práve minisukňa mala odhalovať :D).




4.Demi - ležérna žena
Bežný štýl - tričko, bunda a rifle. Tu som využil aj tričko, ktoré k bunde patrí. :D




5. Gemma - na Katkinu objednávku :)
Katka to chcela vidieť spolu a myslím si, že Gemme to v bunde veľmi pristane. :)




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí